دانلود کتاب Twisted Lies

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

49,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 460

  • حجم: 879 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Twisted Lies آخرین جلد از سری رمان های Twisted اثر Ana Huang است که در 27 سپتامبر 2022 توسط انتشارات Bloom Books منتشر شد.

Christian Harper، جذاب، کشنده و آنقدر باهوش است که می تواند آن را پنهان کند، کریستین هیولایی است که در هیئت یک جنلتمن با کت و شلوارهای خوش دوخت ظاهر می شود. او شخصیت اخلاق مداری ندارد و در عشق به هیچ عنوان متبحر نیست ، اما نمی تواند کشش عجیبش را نسبت به زنی که فقط یک طبقه پایین تر از او زندگی می کند، انکار کند.

آن زن هدف تاریک ترین خواسته های کریستین است، تنها معمایی که او نمی تواند حل کند. و وقتی فرصت نزدیک‌تر شدن به او پیش می‌آید، قوانین خودش را زیر پا می‌گذارد تا به او پیشنهادی بدهد که آن زن نتواند رد کند. هر هیولایی نقطه ضعف خود را دارد. نقطه ضعف های کریستین آن زن، وسواس بیش از حد و اعتیاد است.

Stella Alonso، شیرین و علیرغم شهرتش در شبکه های اجتماعی، خجالتی و درونگراست. او فردی احساسی بوده و سعی می کند قلبش را در قفس نگه دارد. از آنجایی که اِستلا درگیر دو شغلش است، زمان یا تمایل کمی برای رابطه دارد. اما وقتی تهدیدی از گذشته‌ او را به خانه ی خطرناک‌ترین مردی که تاکنون ملاقات کرده می‌کشاند، وسوسه می‌شود که برای اولین بار پس از مدت‌ها قلب خویش را از قفس رها کرده و دل به او بسپارد.

علیرغم اینکه کریستین آدم خشک و سردیست، بودن در کنار او حس شور انگیزی به اِستِلا می دهد. اما عشق این دو یک عشق پیچیده، راز آلود و آلوده به دروغ است … و هنگامی که حقایق در نهایت آشکار می شوند، کریستین و اِستِلا می توانند همه چیز را در هم بشکنند.

خوانندگان گودریدز امتیاز 4.3 و خوانندگان آمازون امتیاز 4.5 را به رمان Twisted Lies داده اند. همچنین 95 درصد کاربران گوگل این اثر را دوست داشته اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Twisted Lies

نویسنده / گان

Ana Huang

ناشر

Bloom Books & Little, Brown Audio

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

راوی

Aiden Snow, Cindy Kay

مدت زمان کتاب صوتی

16:23:55

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF, EPUB & M4B

فایل های موجود

کتاب متنی و کتاب صوتی

کیفیت کتاب صوتی

125kbps

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Twisted Lies ارسال می کنید;