دانلود کتاب How to Do the Work

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 259

  • حجم: 5.44 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب How to Do the Work اثر دکتر نیکول لپرا یک رویکرد انقلابی برای بهبود سلامت روانی، جسمانی و روحانی ارائه می‌دهد که به افراد کمک می‌کند تا الگوهای خود را شناسایی کنند، از گذشته خود بهبود یابند و خودشان را بسازند.

کتاب How to Do the Work شامل دو بخش اصلی است: بخش اول، یک بیانیه برای خودشفایی است، و بخش دوم، یک راهنمای عملی برای اجرای اصول خودشفایی می باشد. در بخش اول، دکتر لپرا زمینه ی نظری خودشفایی را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه تجارب منفی و ترومای کودکی باعث اختلال در عملکرد بدن و ذهن ما می‌شوند و باعث می‌شوند که در الگوهای خودخرابکارانه، همبستگی، نارسائی هیجانی و پیوندهای تروماتیک گیر کنیم. او همچنین عوامل مؤثر بر خودشفایی را که شامل آگاهی، حضور ذهن، تعادل و تغذیه می شود، معرفی می‌کند.

در بخش دوم از How to Do the Work، دکتر لپرا ابزار و تمرین‌های عملی را برای هر یک از عوامل خودشفایی ارائه می‌دهد و به خوانندگان کمک می‌کند تا با استفاده از آن‌ها بهبود چشمگیری در سطح سلامت و خوشبختی خود حاصل کنند. این تمرین‌ها شامل تنفس آگاهانه، نوشتار درباره‌ی حس‌ها، تغذیه سالم، حرکات درمانی، مدیریت حدود شخصی، قطع پاسخ استرس و بازسازی باورهای غیر منطقی هستند. دکتر لپرا همچنین نحوه‌ي استفاده از این تمرین‌ها در زندگي روزمره را نيز شرح مي‌دهد.

کتاب How to Do the Work با سبکی ساده، صادقانه و دلسوزانه نوشته شده است. دکتر لپرا با استفاده از زبانی فعال و جذاب خواننده را درگیر مطالب می‌کند و با استفاده از داستان‌های شخصی، مثال‌های واقعی و پروفایل‌های مورد مطالعه، نظرات خود را تأييد مي‌كند. او همچنین با احترام و حمایت به خوانندگان می‌نگرد و آن‌ها را تشویق می‌کند تا به خودشان اعتماد کنند و مسئولیت خودشفایی را بپذیرند. او به خوانندگان تأکید می‌کند که خودشفایی یک فرآیند طولانی و پیچیده است که نیاز به تعهد، صبر و مهارت دارد.

کتاب How to Do the Work برای هر کسی که به دنبال بهبود سلامت روان، جسمانی و روحانی خود است، مفید است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری نسبت به خود، گذشته خود و الگوهای خود پیدا کنند و راه‌هایی برای شکستن دوره‌های منفی و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود یاد بگیرند. این کتاب همچنین به خوانندگان امید می‌دهد که با استفاده از قدرت خود، می‌توانند سلامت و شادابی را در هر سطحی از وجود خود تجربه کنند و یک زندگی پرمعنا، اصیل و شاد بسازند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

How to Do the Work: Recognize Your Patterns, Heal from Your Past, and Create Your Self

نویسنده / گان

Dr. Nicole LePera

ناشر

Harper

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب How to Do the Work ارسال می کنید;