دانلود کتاب Now Is Not the Time to Panic

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 178

  • حجم: 5.23 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Now Is Not the Time to Panic اثر Kevin Wilson یک رمان جذاب و پرشور درباره ی دو نوجوان غیرمتعارف است که در یک تابستان سرنوشت‌ساز به طور شگفت‌انگیزی با هم برخورد می‌کنند و هنری را خلق می‌کنند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر می‌دهد.

داستان Now Is Not the Time to Panic در دو برهه ی زمانی متفاوت روایت می‌شود: سال ۱۹۹۶ و سال ۲۰۱۶. در سال ۱۹۹۶، Frankie Budge، یک نوجوان شانزده ساله و مشتاق به نویسندگی، با Zeke آشنا می‌شود. Zeke یک هنرمند با استعداد است که به تازگی به خانه ی مادربزرگش در Coalfield, Tennessee نقل مکان کرده است.

Frankie و Zeke با یکدیگر دوست می شوند و تصمیم می‌گیرند که با هم چند پوستر بسازند که با جملات عجیب و غریب پر شده‌اند. این پوستر‌ها بدون امضا در سرتاسر شهر پخش می‌شوند و باعث می‌شوند که مردم درباره ی منشأ آن‌ها کنجکاو شوند. این پوستر‌ها به نام «Coalfield Panic» شهرت پیدا می‌کنند و تاثیرات خطرناک و ناخواسته‌ای را به دنبال دارند.

در سال ۲۰۱۶، Frances Eleanor Budge، که حالا یک نویسنده ی معروف است تماسی را دریافت می کند که زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد: یک خبرنگار به نام Mazzy Brower قصد دارد که یک مقاله درباره ی Coalfield Panic بنویسد و از Frances می‌پرسد که آیا اطلاعاتی در این زمینه دارد. Frances باید تصمیم بگیرد که آیا حقایق را فاش کند یا خیر.

Now Is Not the Time to Panic یک داستان جذاب و شاد درباره ی رشد و بلوغ، هویت و قدرت هنر است. این کتاب با زبانی ساده و شیرین نوشته شده است و شخصیت‌های آن دارای عمق و جذابیت هستند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Now Is Not the Time to Panic

نویسنده / گان

Kevin Wilson

ناشر

Ecco

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Now Is Not the Time to Panic ارسال می کنید;