دانلود کتاب The Comfort Book

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 220

  • حجم: 2.39 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Comfort Book به فارسی “آسایش” یک اثر روانشناسی و انگیزشی است که توسط Matt Haig (مت هیگنویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی نوشته شده است. این کتاب در سال 2021 منتشر شده و تاکنون به زبان های مختلفی در دنیا ترجمه‌ شده است.

کتاب The Comfort Book مجموعه‌ای از یادداشت‌ها، نقل‌قول‌ها، داستان‌ها، استعاره‌ها و پندهای الهام‌بخش است که Matt Haig آن‌ها را در طول زندگی خود جمع‌آوری کرده است. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب، به اشتراک گذاشتن تجربیات و بینش‌های خود درباره ی آسایش با خوانندگان است. نویسنده معتقد است که آسایش چیزی فراتر از راحتی جسمانی و روحی است.

آسایش چیزی است که ما با خودمان، با دیگران و با جهان پیدا می‌کنیم. آسایش چیزی است که ما را به حال حاضر پیوند می‌دهد و ما را قادر می‌سازد که لحظات زندگی را با شادمانی و سپاس بپذیریم.

کتاب The Comfort Book به چهار بخش تقسیم شده است: «آغاز»، «آسایش»، «آینده» و «پایان». هر بخش شامل چندین فصل کوچک و بزرگ است که هر کدام به یک موضوع یا چالش خاص می پردازد. نوع نگارش فصل‌ها بستگی به مضمون آن‌ها دارد. بعضی از فصل‌ها شامل نقل قول‌های معروف از فلاسفه، شاعران، هنرمندان و دانشمندان هستند.

بعضی دیگر شامل داستان‌های شخصی مت هیگ درباره رابطه با خودش، خانواده‌اش، دوستانش و حتی حیوانات خانگی‌اش میشوند. بعضی دیگر شامل تحلیل‌های علمی و فلسفی درباره مفاهیم مختلف مانند زمان، فضا، انرژی، ارتباط، تغییر و غیره هستند. برخی دیگر شامل راهنمایی‌ها و تمرین‌های عملی برای یافتن آسایش در زندگی روزمره می باشند.

کتاب آسایش یک کتاب بی‌قانون است. نویسنده به خوانندگان اجازه می‌دهد که هر طور که دوست دارند با آن ارتباط برقرار کنند. می‌توانند از اول تا آخر بخوانند یا از آخر به اول یا حتی به صورت تصادفی. خوانندگان می‌توانند فصل‌های مورد علاقه‌شان را دوباره و دوباره بخوانند یا فصل‌هایی را که با آن‌ها هم‌دل نیستند را رها کنند. مهم این است که خواننده با خودش صادق باشد و از خواندن کتاب لذت ببرد.

کتاب آسایش یک کتاب الهام‌بخش است. Matt Haig با صدای گرم و صمیمی خود به خواننده پیام‌های مثبت و قوی می‌دهد. نویسنده به خواننده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با دیدگاه مناسب به چالش‌های زندگی پاسخ داد و از فرصت‌های زندگی استفاده کرد. وی همچنین به خواننده یادآور می‌شود که همه ما قادر به تغییر و رشد هستیم و همه ما به هم و به جهان متصلیم. نویسنده به خواننده کمک می‌کند که آسایش را در خودش، در دیگران و در جهان پیدا کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Comfort Book

نویسنده / گان

Matt Haig

ناشر

Penguin Life

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Comfort Book ارسال می کنید;