دانلود کتاب Moby-Dick موبی دیک

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 773

  • حجم: 5.73 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Moby-Dick or, the Whale به فارسی “موبی دیک یا نهنگ بحررمان مشهوری از Herman Melville نویسنده ی آمریکایی است که در سال ۱۸۵۱، در دوران رنسانس آمریکایی، منتشر شد.

در کتاب Moby-Dick، ملوان اسماعیل داستان جستجوی دیوانه‌وار کاپیتان Ahab، ناخدای کشتی پکوئود را روایت می کند که به دنبال انتقام از موبی‌دیک، وال سفیدی که پیش‌تر کشتی‌اش را نابود کرده‌است و پایش را از زانو قطع کرده‌است، می‌باشد. کتاب Moby-Dick or, the Whale تا زمان مرگ نویسندهٔ آن، Herman Melville در سال ۱۸۹۱ یک شکست تجاری بود امّا در قرن بیستم به عنوان یکی از بهترین رمان‌های آمریکایی شهرت یافت.

ویلیام فاکنر اعتراف می‌کند که آرزویش این بوده که این کتاب نوشتهٔ او می‌بود. «اسماعیل خطابم کنید (Call me Ishmael)» در میان ادبیات جهان معروف‌ترین عبارت آغازکنندهٔ رمان است. کتاب Moby-Dick or, the Whale در فهرست صد کتاب برتر تاریخ به انتخاب گاردین قرار گرفته و دی‌اچ لارنس آن را یکی از شگفت‌آورترین کتاب‌های دنیا و بهترین کتاب در مورد دریا خوانده‌است. یک سال و نیم طول کشیده‌است تا “موبی دیک یا نهنگ بحر” به رشتهٔ تحریر دربیاید. این اثر تجربیات شخصی Melville را در دریا و خواندن ادبیات والگیران را تصویر می‌کند. ادبیات الهام بخش مِرویل، ویلیام شکسپیر و انجیل بوده‌ است.

توصیف‌های جزئی و واقع‌گرایانهٔ Herman Melville از شکار نهنگ و خارج کردن روغن از آن، به گونه ای است که می‌توان حضور در کشتی میان خدمه با فرهنگ‌های مختلف را حس کرد که با کاوش در پایگاه اجتماعی، خیر و شر و وجود خدا مخلوط گشته‌است. رمان “موبی دیک یا نهنگ بحر” را ملویل «به نشانهٔ ستایش نبوغ ناتانیل هاوثورن» به او تقدیم می‌کند. کتاب ابتدا تحت عنوان the Whale در اکتبر ۱۸۵۱ در لندن منتشر شد و سپس در نوامبر با عنوانی دیگر در نیویورک به چاپ رسید.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Moby-Dick or, the Whale

نویسنده / گان

Herman Melville

ناشر

Penguin Classics

سال نشر

2009 ,1851

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Moby-Dick موبی دیک ارسال می کنید;