دانلود کتاب King of Scars

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 554

  • حجم: 37.6 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب King of Scars به فارسی “پادشاه زخم‌هااولین جلد از دوگانه ی King of Scars اثر Leigh Bardugo است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. در این کتاب خواننده با نیکولای لانتسف، شاه جوان و تازه ی  سرزمین راوکا همراه می‌شود که در کنار برخی شخصیت‌های دیگر از سه گانه ی “سایه و استخوان و دو گانه ی “شش کلاغ” ماجرای جدیدی را رقم می‌زند. King of Scars از دیدگاه چندین شخصیت و به صورت سوم شخص روایت می‌شود.

پادشاه جوان باهوش، نیکولای لانتسف، همیشه برای غیرممکن‌ها موهبتی ذاتی داشته است. هیچ کس نمی داند که او در جنگ داخلی خونین کشورش چه رنج هایی را متحمل شده است – نیکولای قصد دارد این وضعیت را حفظ کند. اکنون، در حالی که دشمنان در مرزهای تضعیف شده ی قلمروی او جمع می شوند، نیکولای باید راهی برای پر کردن خزانه ی راوکا، ایجاد اتحادهای جدید و متوقف کردن تهدید فزاینده برای ارتش بزرگ گریشا پیدا کند.

با این حال هر روز یک جادوی تاریک در درون او قوی‌تر می‌شود و تهدید می‌کند که تمام داشته ها و ساخته هایش را نابود خواهد کرد. نیکولای با کمک یک راهب جوان و یک ژنرال افسانه‌ای، به مکان‌هایی در راوکا سفر می کند که عمیق‌ترین جادوها در آنجا وجود دارند تا میراث وحشتناک درونش را شکست دهند. او برای نجات کشورش و خودش همه چیز را به خطر می اندازد. اما برخی از رازها قرار نیست مدفون بمانند – و برخی از زخم ها قرار نیست هیچگاه التیام بیابند.

کتاب فانتزی King of Scars در سال ۲۰۲۰ نامزد جایزه Locus Award در بخش نوجوانان شد.همچنین خوانندگان آمازون امتیاز بی نظیر 4.7 از 5 را به این اثر داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

King of Scars

نویسنده / گان

Leigh Bardugo

ناشر

Imprint

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب King of Scars ارسال می کنید;