دانلود کتاب Trillion Dollar Coach

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 206

  • حجم: 6.88 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

تیمی که پشت نوشتن کتاب How Google Works بودند، این بار با درس‌های مدیریتی از مربی افسانه‌ای و مدیر بازرگانی، Bill Campbell، بازگشته اند. بیل کمپبل از طریق راهنمایی های درخشانش به برخی از موفق‌ترین کارآفرینان مدرن زمان ما، به ایجاد بیش از یک تریلیون دلار ارزش بازار کمک کرده است.

Bill Campbell نقش مهمی در رشد چندین شرکت برجسته، از جمله گوگل، اپل، و Intuit ایفا کرد و روابط عمیقی با رویاپردازان دره ی سیلیکون، از جمله استیو جابز، لری پیج و اریک اشمیت ایجاد نمود. علاوه بر این، این نابغه تجاری ده‌ها رهبر مهم دیگر را در هر دو جبهه ی کارآفرینی و سرمایه گذاری هدایت کرد و پس از مرگش در سال 2016، میراثی از شرکت‌های در حال رشد، افراد موفق، احترام، دوستی و عشق را از خود به جای گذاشت.

رهبران گوگل، اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ و آلن ایگل برای بیش از یک دهه، به طور مستقیم تجربه کردند که چگونه مردی که با عنوان “مربی بیل” شناخته می شد، روابط قابل اعتمادی ایجاد کرد، رشد شخصی را تقویت نمود – حتی در افرادی که در اوج حرفه خود بودند – شجاعت را برانگیخت و شناسایی کرد. Bill Campbell همچنین تنش های فزاینده ای را که به طور اجتناب ناپذیری در محیط های پویا به وجود می آمدند را حل کرد.

رهبران گوگل برای ارج نهادن به مربی خود و الهام بخشیدن و آموزش به نسل های آینده، حکمت او را در کتاب Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley’s Bill Campbell به فارسی “مربی تریلیون دلاری” تدوین کرده اند.

Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley’s Bill Campbell بر اساس مصاحبه با بیش از هشتاد نفر که بیل کمپبل را می‌شناختند و دوست داشتند، اصول Coaching را توضیح می‌دهد و آنها را از طریق داستان‌هایی از افراد و شرکت‌های بزرگی که با آنها کار می‌کرد، به تصویر می کشد. Trillion Dollar Coach طرحی برای رهبران و مدیران تجاری آینده‌نگر است و به آنها کمک می‌کند که فرهنگ‌ها، تیم‌ها و شرکت‌ها را با عملکرد بالاتر و سریع‌تر ایجاد کنند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Trillion Dollar Coach: The Leadership Playbook of Silicon Valley's Bill Campbell

نویسنده / گان

Eric Schmidt & Jonathan Rosenberg

ناشر

Harper Business

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Trillion Dollar Coach ارسال می کنید;