دانلود کتاب Warren Buffett In His Own Words

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 94

  • حجم: 7.15 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

برای بیش از نیم قرن، Warren Buffett، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت Berkshire Hathaway، یکی از معتبرترین تاجران جهان بوده است، نه تنها به دلیل سرمایه گذاری های زیرکانه و سابقه بازدهی بی نظیرش، بلکه به دلیل فروتنی، رک بودن، و چشم انداز مثبتش در مورد ثروت.

با وجود این موفقیت فوق العاده، اوراکل اوماها بر این باور نیست که توانایی های بافت ارزش خالص 89 میلیارد دلاری برایش به ارمغان آورده است. در عوض، Warren Buffett دوست دارد بگوید که در مکان و زمان مناسب به دنیا آمده است و به عنوان یک انسان دوست فعال، متعهد شده که بیشتر ثروت خود را وقف امور خیریه کند.

این فروتنی در مواجهه با استعدادهای ثابت شده بخشی از چیزی است که بافت را در Wall Street و Main Street به یک اندازه محبوب می کند. اگرچه Warren Buffett یکی از ثروتمندترین مردان جهان است با این حال هنوز هم شخصیت خود را حفظ کرده و می توان با او ارتباط برقرار کرد. کتاب Warren Buffett In His Own Words نگاه جامعی بر عملکرد درونی، بینش، افکار بافت در مورد سرمایه گذاری، وال استریت، تجارت، سیاست، مالیات، درس های زندگی و موارد دیگر، دارد.

کتاب Warren Buffett In His Own Words از دهه‌ها مصاحبه، سرمقاله‌ها و گزارش‌های سالانه سهامداران استخراج شده است و طرح جامعی از اینکه بافت چگونه بر این باور است که یک کسب‌وکار به خوبی اداره می‌شود، ارائه می دهد. این توصیه ای است که بافت در طول 88 سال زندگی خود با موفقیت به آن پایبند بوده است و اکنون در کتاب Warren Buffett In His Own Words، در دسترس است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Warren Buffett: In His Own Words

نویسنده / گان

David Andrews

ناشر

Agate B2

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Warren Buffett In His Own Words ارسال می کنید;