دانلود کتاب Jeff Bezos In His Own Words

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 189

  • حجم: 7.04 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

Jeff Bezos آمازون را در سال 1994 به عنوان یک کتابفروشی آنلاین در گاراژ خود پایه گذاری کرد . از آن زمان، این شرکت در حال توسعه، خرید و فروش را متحول کرده است و از بسیاری جهات مهم، تجارت الکترونیک را به آن گونه ای که امروزه می شناسیم، اختراع کرده است. امروزه، امپراتوری وسیع بیزوس شامل همه چیز از رایانش ابری و تحویل غذای تازه گرفته تا تولید فیلم و لوازم الکترونیکی مصرفی، می شود.

در سال های اخیر، بیزوس همچنین در فناوری ساخت موشک، انتشار روزنامه و هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است. با این حال، هر بازوی کسب‌وکار او توسط یک هدف اساسی هدایت می‌شود: دادن آنچه که مشتریان می‌خواهند قبل از اینکه حتی فکر کنند آن را می خواهند.

Jeff Bezos In His Own Words نگاهی منحصربفرد به ذهن یکی از موفق ترین کارآفرینان تاریخ انداخته است. Jeff Bezos In His Own Words همچنین بیش از پانصد نقل قول از نقل قول های بیزوس در مورد تجارت، فناوری، خدمات مشتری، تجارت الکترونیک، نوآوری، کارآفرینی و موارد دیگر ارائه می دهد. Jeff Bezos In His Own Words که با دقت بالا از مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، نامه‌های سهامداران و سایر منابع برگرفته شده است، تصویری جامع از جف بیزوس، وسواس‌های او و آنچه که سرمایه‌گذاری‌های او را رونق می‌دهد، ارائه می کند.

بعد از گذشت این همه سال، بیزوس هنوز هم در چیزی که “روز اول” می نامد، کار می کند تا روحیه ی تجربی اولیه تجارت خود را حفظ کند. Jeff Bezos In His Own Words مردی را به تفصیل نشان می دهد که می خواهد آینده را به جلو سوق دهد – و خوانندگان را برای انجام همین کار ترغیب می کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Jeff Bezos: In His Own Words

نویسنده / گان

Helena Hunt

ناشر

Agate B2

سال نشر

2018

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Jeff Bezos In His Own Words ارسال می کنید;