دانلود کتاب Storm Watch

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 302

  • حجم: 5.54 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

در رمان جدید و جذاب Storm Watch که جزو سری کتاب های پرفروش‌ C. J. Box محسوب می شود، جو پیکت، سرپرست Wyoming Game، به بررسی یک مرگ مرموز که در یک مرکز مخفی پیشرفته و دور افتاده رخ داده است، می‌پردازد.

هنگامی که یک استاد برجسته دانشگاه وایومینگ ناپدید می شود، مسئولین سرگردان می شوند، تا اینکه Joe Pickett در حین شکار یک گوزن زخمی در ناحیه خود متوجه دو مسئله می شود. اول اینکه او ماشین پارک شده ی پروفسور را در دامنه ی کوهی دورافتاده پیدا می کند. سپس جو با جسد یخ زده و مثله شده ی پروفسور روبرو می شود. هنگامی که پیکت تلاش می کند اطلاعات بیشتری کسب کند، ماموران فدرال، افراط گرایان و فرماندار، کولتر آلن مانع تحقیقات او می شوند.

نِیت رومانوفسکی در حال بازسازی شرکت “پرورش دهنده ی شاهین” خود است و هزینه های این کار را از طریق استخراج رمز ارز با کمک جرونیمو جونز تامین می‌کند. سپس گروهی از فعالان شبه‌نظامی محلی که در حال کسب قدرت و نفوذ هستند به او نزدیک می‌شوند و از وایومینگ می‌خواهند به سایر ایالت‌های غربی بپیوندد و در صورت لزوم با زور از اتحادیه جدا شود. آن‌ها از نِیت می‌خواهند که با آن‌ها وارد زمین شود، اما او محتاط است. آیا باید به آنها اعتماد کند؟

هنگامی که طوفانی از خطر در اطراف آنها جمع می شود، جو و نِیت به روش های مختلف با آن روبرو می شوند – و شاید برای اولین بار، در دو طرف مخالف.

کتاب Storm Watch از انتشارات G.P. Putnam’s Sons در 28 فوریه ی 2023 منتشر شده است و در حال حاضر بیست و سومین جلد از مجموعه کتاب های Joe Pickett محسوب می شود. خوانندگان آمازون امتیاز 4.5 را به Storm Watch داده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Storm Watch

نویسنده / گان

C. J. Box

ناشر

G.P. Putnam's Sons

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Storm Watch ارسال می کنید;