دانلود کتاب Beyond the Moonlit Sea

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 298

  • حجم: 6.10 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Beyond the Moonlit Sea، اثر Julianne MacLean، رمانی جذاب درباره ی جست‌وجوی یک زن برای یافتن پاسخ‌ سوالاتی است که پس از ناپدید شدن شوهرش هنگام پرواز بر مثلث برمودا پدید آمدند.

اولیویا همیلتون با عشق زندگی خود، Dean که یک خلبان کاریزماتیک برای جت های شخصی ثروتمندان و افراد مشهور بود، ازدواج کرده است. اما زمانی که او بر فراز مثلث برمودا ناپدید می شود، وجود ساده ی اولیویا آشکار می شود. پس از سالها انتظار، اولیویا در نهایت باید این امید شکننده را که ممکن است همسر محبوبش هنوز زنده باشد، رها کند.

ملانی براون یک فیزیکدان ذرات است که شب ها را به مطالعه ی مثلث برمودا می گذراند. اما زمانی که مادرش در یک تصادف غم انگیز فوت می کند، علایق تحقیقاتی او از بین می رود. ملانی در تلاش برای بازیابی زندگی و حرفه ی خود، یک رابطه عاشقانه ممنوعه را با درمانگر خود آغاز می کند.

هنگامی که یک کشف تکان دهنده نشان می دهد که مسیرهای اولیویا و ملانی در هم تنیده شده است، نور تازه ای بر حادثه ی ناپدید شدن Dean می افتد. ارتباط عجیب این دو زن رازهایی را برملا می کند که تمام چیزهایی را که اولیویا در مورد ازدواجش، شوهرش و مهمتر از همه خودش می دانست، تغییر می دهد.

کتاب Beyond the Moonlit Sea به فارسی “فراتر از دریای مهتابی” پر از پیچ و تاب ها و چرخش های طلسم کننده، یک رمان زنده و احساسی، درباره ی قدرت تکان دهنده ی عشق گم شده و یافت شده – و قدرت باورنکردنی زنی است که برای خوشبختی در پی تراژدی می جنگد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Beyond the Moonlit Sea

نویسنده / گان

Julianne MacLean

ناشر

Lake Union Publishing

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Beyond the Moonlit Sea ارسال می کنید;