دانلود کتاب Malibu Rising

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

42,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 357

  • حجم: 6.27 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

Malibu، آگوست 1983. روز مهمانی سالانه ی “نینا ریوا” (که به مناسبت پایان تابستان جشن گرفته می شود) فرا رسیده است، و همه چشم انتظار مهمانی هستند. همه می خواهند کنار خانواده ی معروف Riva باشند: نینا، موج سوار با استعداد. برادرانش Jay و Had، که یکی یک موج سوار قهرمان و دیگری یک عکاس مشهور است. در جشن نینا همچنین Kit خواهر بچه ی مورد علاقه ی Jay و Had نیز حضور دارد.

خواهر و برادران ریوا با هم منبعی از شیفتگی در مالیبو و در سراسر جهان هستند – به خصوص به عنوان فرزندان خواننده افسانه ای میک ریوا. تنها کسی که منتظر مهمانی سالانه نیست، خود نینا است چون هرگز نمی خواهد در مرکز توجه قرار گیرد و از طرفی هم به تازگی شوهر تنیسور حرفه ای اش او را رها کرده است. از سوی دیگر، Jay لحظه شماری می کند تا شب فرا برسد، زیرا دختری که همیشه به فکرش بوده قول داده است که در مهمانی حضور داشته باشد.

کیت چند راز برای خودش دارد – از جمله مهمانی که بدون هماهنگی قبلی به مهمانی دعوت کرده است. تا نیمه شب مهمانی کاملاً از کنترل خارج خواهد شد. تا صبح، عمارت ریوا در آتش خواهد سوخت. اما قبل از اولین جرقه در ساعات اولیه قبل از سپیده دم، عشق ها و رازهایی که نسل های این خانواده را شکل داده اند، همه به سطح می آیند. Malibu Rising داستان یک شب فراموش نشدنی در زندگی یک خانواده است: شبی که هر کدام باید انتخاب کنند که چه چیزی را از بین افرادی که آنها را ساخته اند حفظ کنند. . . و چه چیزی را از خود به جا می گذارند.

کتاب Malibu Rising اثر نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز، Taylor Jenkins Reid پس از انتشار مورد استقبال بالای خوانندگان قرار گرفت و موفق شد در سال 2021 در لیست بهترین کتاب های ژانر ادبی، داستانی قرار بگیرد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Malibu Rising

نویسنده / گان

Taylor Jenkins Reid

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Malibu Rising ارسال می کنید;