دانلود کتاب What Happened to the Bennetts

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

42,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 385

  • حجم: 7.93 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب What Happened to the Bennetts (چه اتفاقی برای بنت ها افتاد) به داستان خانواده ای به نام بنت می پردازد که به طور ناخواسته ای با یک باند خطرناک قاچاق مواد مخدر درگیر خواهند شد.

چه احساسی به شما دست خواهد داد وقتی ببینید خانواده شما مورد حمله قرار گرفته و دیگر هرگز مثل قبل خواهید بود. اکنون باید بین قانون و عدالت یکی را انتخاب کنید.

جیسون بنت در حومه ی شهر زندگی می کند و شغل وی ثبت گزارشات قرائت شده در دادگاه است اما یک شب زندگی او تغییر وحشتناکی می کند. او و دخترش در حال بازگشت از هاکی روی چمن به سمت خانه بودند که یک وانت بار شروع به نگه داشتن آن ها در قسمت تاریک جاده می کند. ناگهان دو مرد از وانت بیرون پریده و اسلحه یشان را روی جیسون نشانه می روند.آن ها از جیسون می خواهند که ماشینش را به آنها بدهد. در آن لحظه یک جرقه ی وحشتناک از خشونت زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد.

بعداً در آن شب وحشتناک، FBI به سراغ جیسون و خانواده اش می رود. ماموران به آنها می گویند که دزدان خودرو اعضای یک سازمان خطرناک قاچاق مواد مخدر بودند – و اکنون جیسون و خانواده اش در تیررس آنها هستند. ماموران به خانواده ی Bennetts توصیه می کنند که فورا وارد برنامه حفاظت از شاهدان شوند و آنها چاره ای جز موافقت ندارند. اما WITSEC برای محافظت از مخبران جنایتکار طراحی شده است، نه خانواده های مطیع قانون.

بنت‌ها که اکنون در یک وضعیت ناآشنا به دام افتاده‌اند، شروع به از هم پاشیدن می‌کنند. سپس جیسون حقیقت تکان دهنده ای را می آموزد و متوجه می شود که باید کنترل اوضاع را به دست خود بگیرد.

کتاب What Happened to the Bennetts اثر Lisa Scottoline پس از انتشار مورد استقبال بالای خوانندگان قرار گرفته و در میان لیست 20 کتاب برتر آمازون برای ژانر Thriller در سال 2022 دیده می شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

What Happened to the Bennetts

نویسنده / گان

Lisa Scottoline

ناشر

G.P. Putnam's Sons

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب What Happened to the Bennetts ارسال می کنید;