دانلود کتاب The Last Thing He Told Me

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

41,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 255

  • حجم: 9 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Last Thing He Told Me اثر Laura Dave رمانی هیجان انگیز و اسرار آمیز است که زندگی زنی به نام هانا و همسرش را که ناپدید شده است حکایت می کند.

Owen Michaels، شوهر هانا ناگهان ناپدید شده و صرفا یک یادداشت با این نوشته برای همسر عزیز خود به جای گذاشته است:‌ «از او محافظت کن». علی رغم ترس و سردرگمی هانا متوجه می شود که منظور همسرش از “او” دقیقا کیست؛ Bailey، دختر شانزده‌ساله یشان! Bailey که در واقع نادختری هانا می باشد سال ها قبل مادر واقعیش را زمانی که خیلی کوچک بود از دست داد. با اینکه یک سال از زمان ازدواج Owen و هانا می گذرد، بیلی به هیچ عنوان از نامادریش راضی نیست. با این حال هانا تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند ارتباط بهتری با دختر شانزده‌ساله‌ی Owen برقرار کند.

پس از ناپدید شدن Owen و سلسله اتفاقاتی که به دنبال آن رخ داد هانا متوجه شد که Owen آن فردی نبود که همیشه فکرش را می کرد و کلید یافتن هویت اصلی Owen و چرایی ناپدید شدنش در دستان بیلی قرار دارد.

هانا و بیلی شروع به کشف حقیقت می کنند. اما همانطور که آنها قطعات گذشته ی اوون را کنار هم قرار می دهند ، به زودی متوجه می شوند که در حال ساختن یک آینده ی جدید هستند – آینده ای که هیچ یک از آنها نمی توانستند پیش بینی کنند.

در کتاب The Last Thing He Told Me نویسنده‌ با تعلیقی سرگیجه‌آور، نثری فوق‌العاده و ریتمی سریع معمایی هیجان انگیز را به میان می آورد که مطمئناً با چرخش نهایی و دلخراشش شما را شوکه خواهد کرد.

کتاب “The Last Thing He Told Me” پس از انتشار مورد استقبال بالای خوانندگان قرار گرفت، طوری که به عنوان یکی از برترین کتاب های آمازون برای ژانر جنایی در سال 2021 انتخاب شد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Last Thing He Told Me

نویسنده / گان

Laura Dave

ناشر

S&S/ Marysue Rucci Books

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Last Thing He Told Me ارسال می کنید;