دانلود کتاب Judge’s List

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 324

  • حجم: 3.47 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Judge’s List اثر نویسنده ی بنام داستان های جنایی، John Grisham درباره ی یک قاضی فاسد است که مرتکب قتل های سریالی شده است و اکنون یک  بازپرس به نام Lacy Stoltz به دنبال آن است که بدون اینکه در لیست قربانیان قاضی قرار بگیرد، وی را به دام بیاندازد.

در Judge’s List لیسی استولتز از یک قاضی فاسد که میلیون ها رشوه از یک سندیکای جنایی می گرفت، تحقیق کرد. او پس از اینکه تحت حمله ی جنایتکاران قرار گرفت و نزدیک بود کشته شود، تصمیم گرفت تا از گرفتن پرونده های جنایی اجتناب کند. سه سال بعد و نزدیک به چهل سالگی، او از کارش برای هیئت رفتار قضایی فلوریدا خسته شده و به دنبال تغییر است.

Lacy Stoltz با زن مرموزی به نام Jeri آشنا می شود که از شدت ترس از تعدادی نام مستعار استفاده می کند. پدر Jeri Crosby بیست سال قبل در پرونده ای که هنوز حل نشده به قتل رسیده است. اما جری مظنونی دارد که به شدت فکرش را مشغول کرده و دو دهه است که وی را تحت نظر دارد. در طول این مسیر، Jeri قربانیان دیگری را نیز کشف کرده است.

داشتن سوء ظن آسان است، اما اثبات آن غیرممکن به نظر می رسد. قاتل مردی برجسته و صبور بوده و همیشه یک گام جلوتر از مجریان قانون است. او یکی از حیله گرترین قاتلان زنجیره ای است. او با پزشکی قانونی و رویه ی پلیس آشنایی دارد، مهمتر از همه: او قانون را می داند. قاتل در حقیقت یک قاضی در فلوریدا است – تحت دادرسی Lacy Stoltz. او فهرستی از اسامی قربانیان و اهدافش دارد. چگونه Lacy می تواند او را تحت تعقیب قرار دهد، بدون اینکه نام بعدی در لیست او باشد؟

کتاب Judge’s List (لیست قاضی) از هر نظر یکی از غافلگیرکننده‌ترین و هیجان‌انگیزترین رمان های جان گریشام است که موفق شده عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز در سال 2021 را به خود اختصاص دهد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Judge's List

نویسنده / گان

John Grisham

ناشر

Anchor

سال نشر

2021

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Judge’s List ارسال می کنید;