دانلود کتاب Unnatural History

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 300

  • حجم: 3.70 مگابایت

پیش نمایش Unnatural History

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

در کتاب Unnatural History که یک رمان آکنده از هیجان‌ و بی‌رحمی از پرفروش‌ترین نویسنده ی نیویورک تایمز، Jonathan Kellerman است، ماندگارترین کارآگاهان داستان‌های جنایی آمریکا دوباره بازگشته‌اند.

لس آنجلس شهری با تضاد شدید است، کاخ‌های ثروتمندان به سختی با جهنم‌های دیوانگان و نیازمندان همزیستی می‌کنند. آن دنیای تاریک و خشونتی که ایجاد می‌کند، پای روان‌شناس برجسته دکتر Alex Delaware و کارآگاه Milo Sturgis را به یک پرونده ی نگران کننده باز می کند.

در یک صبح بسیار زیبا، زنی با اشتیاق همیشگی خود سر کار حاضر می شود. او دستیار شخصی یک عکاس خوش چهره و ثروتمند است و آماده است تا با قهوه و روی خوش به رئیسش خوشامد بگوید. در عوض، او را در حالی که در رختخواب دراز کشیده و به ضرب گلوله کشته شده است، پیدا می کند. قربانی اخیراً برای آخرین پروژه‌اش، که در آن تصاویری از افراد بی‌خانمان در موقعیت‌های فانتزی ثبت کرده است، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

با این حال، عده‌ای هستند که کل ماجرا را چیزی جز یک بهره‌کشی بی‌سابقه نمی‌دانند و به پرداخت‌های نمادین و اجتناب قربانی از هرگونه روابط طولانی‌مدت با سوژه‌هایش اشاره می‌کنند. آیا نارضایتی به خشمی برای آدمکشی تبدیل شده است؟ یا ریشه های خشونت به خانواده قربانی می رسد – قبیله ای که توسط یک میلیاردر فراری اداره می شود که در نوع خود عجیب است. پس از این قتل، قتل‌های جدیدی به وقوع می‌ پیوندند و این مسئله باعث می شود تا الکس و مایلو پرده های توطئه و پیچیدگی را یکی پس از دیگری کنار بزنند که به یکی از مرگبارترین تهدیدهایی که تا به حال با آن‌ها مواجه شده‌اند، ختم می‌شود.

کتاب Unnatural History پس از انتشار مورد استقبال خوانندگان گودریدز قرار گرفته و موفق شده است امتیاز 4.32 از 5 را به خود اختصاص دهد. این اثر همچنین در چارت 100 کتاب پرفروش آمازون دیده می شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Unnatural History

نویسنده / گان

Jonathan Kellerman

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

۲۰۲۳

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Unnatural History ارسال می کنید;