دانلود کتاب If You Tell

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

41,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 383

  • حجم: 3.34 مگابایت

پیش نمایش If You Tell

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب If You Tell یک رمان در ژانر جنایی اثر نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز Gregg Olsen است که داستان واقعی و بهت آور خواهران Knotek را به تصویر می ;کد. این سه خواهر مصمم هستند تا از خانه ی وحشتی که مادرشان برایشان ساخته فرار کنند.

پس از بیش از یک دهه، وقتی نیکی، سامی و توری کلمه مادر را می‌شنوند، مثل چنگال عقابی می ماند که به آنها چنگ می‌زند و خاطراتی را برای آنها زنده می کند که تاکنون جزو اسرار دوران کودکیشان تلقی می شد.

سال‌ها، پشت درهای بسته ی خانه اشان در ریموند واشنگتن ، مادرشان شلی که از بیماری سادیسم رنج می برد، دخترانش را در معرض انواع آزار، تحقیر، شکنجه و وحشت‌های روانی غیرقابل تصور قرار می‌داد. با وجود تمام این ها نیکی، سامی و توری با پیوند سرسختانه ای که شکل دادند توانستند بسیار کمتر از آنچه که شلی تصور می کرد آسیب ببینند. حتی زمانی که دیگران به شبکه مخوف و منحرف مادرشان کشیده شده بودند، خواهران Knotek قدرت و شهامت لازم برای فرار از یک کابوس رو به افزایش را پیدا کردند، که به قتل های متعددی ختم شد.

رمان If You Tell در واقع داستانی دلخراش درباره ی، سه نجات یافته از شر مطلق، و آزادی و عدالتیست که نیکی، سامی و توری جان خود را برای به دست آوردن آن به خطر انداختند.

اثر If You Tell پس از انتشار توانست به پرفروش ترین اثر Wall Street Journal, Amazon, USA Today وWashington Post مبدل شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

If You Tell

نویسنده / گان

Gregg Olsen

ناشر

Thomas & Mercer

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب If You Tell ارسال می کنید;