دانلود کتاب Lord of Shadows

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

40,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 632

  • حجم: 7.22 مگابایت

پیش نمایش Lord of Shadows

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

لس آنجلس همیشه آفتابی می‌تواند در واقع به یک مکان تاریک در Lord of Shadows اثر Cassandra Clare تبدیل شود، دنباله‌ای پرفروش برای رمان Lady Midnight. ارباب سایه ها یک رمان درباره ی شکارچی سایه هاست.

Emma Carstairs به تازگی متوجه شده است که عشقی که با شریک جنگجو و پاراباتای خود، Julian Blackthorn به اشتراک می گذارد، نه تنها ممنوع است بلکه می تواند باعث نابودی هر دوی آنها شود. او می داند که باید از جولیان فرار کند. اما چگونه می تواند این کار را انجام دهد در حالی که خانواده ی بلکتورن توسط دشمنان از هر طرف تهدید می شود؟

تنها امید آنها کتاب Black Volume of the Dead است، یک کتاب طلسم با قدرت وحشتناک. همه به دنبال این کتاب هستند. فقط بلکتورن ها قادر به پیدا کردن آن هستند. او تحریک شده تا یک معامله ی اسرارآمیز با ملکه Seelie داشته باشد. به همراه بهترین دوستش، کریستینا، مارک و جولیان، بلکتورن سفری را به دادگاه پری آغاز می‌کند، جایی که شادی‌های پر زرق و برق خطرات مرگبار را پنهان می‌کنند و به هیچ عهد و پیمانی نمیتوان اعتماد کرذ.

با نزدیک شدن به خطرات، جولیان یک طرح خطرناک جدید طراحی می کند که به همکاری یک دشمن غیرقابل پیش بینی بستگی دارد. اما موفقیت ممکن است هزینه ای داشته باشد که او حتی تصورش را هم نمی کند، هزینه ای که برای همه و هر چیزی که برایشان عزیز است، عواقبی خواهد داشت.

کتاب Lord of Shadows (ارباب سایه ها) پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز و USA TODAY تلقی شده و همچنین توسط Goodreads کاندیدای دریافت جایزه برای بهترین رمان فانتزی شده است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Lord of Shadows

نویسنده / گان

Cassandra Clare

ناشر

Margaret K. McElderry Books

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Lord of Shadows ارسال می کنید;