دانلود کتاب Without a Trace: A Novel

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

42,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 176

  • حجم: 4.58 مگابایت

پیش نمایش Without a Trace

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

رمان Without a Trace اثر نویسنده ی پرفروش نیویورک تایمز، Danielle Steel به داستان زندگی مردی می پردازد که ظاهرا تمام عوامل خوشبختی را دارد اما او تن به ازدواج با زنی داده که هیچ علاقه ای به او نداشته و اکنون که شانس رهایی از زندگی با او را پیدا کرده حاضر است دست به هر کاری بزند.

به نظر می رسد که چارلز وینسنت همه چیز دارد – یک همسر زیبا، دو فرزند موفق و یک شغل پردرآمد. با این حال خوشبختی برای او همچنان دور از دسترس است. چارلز در یک ازدواج بدون عشق گرفتار شده و برای کاری که انجام می دهد هر هفته یک چک به عنوان حقوق دریافت می کند. اما یک شب زندگی چارلز برای همیشه تغییر می کند. شبی که چارلز برای گذراندن آخر هفته در امتداد سواحل نرماندی به سوی ویلای مجللشان رانندگی می کرد در یک لحظه وحشتناک، پشت فرمان خوابش می گیرد و از جاده منحرف می‌شود. او از سطح صخره‌ای سنگی به پایین پرت می شود.

چارلز به طرز معجزه آسایی زنده می ماند. پس از یافتن شجاعت لازم برای صعود به یک مکان امن، چارلز در حالی که کبود و خونین شده شروع به راه رفتن می کند. در تاریکی شب، او ناگهان خود را در جلوی کابینی می یابد. چارلز در آنجا با زن مهربان و خوش چهره ای به نام اود سنت مارتین آشنا می شود. آن دو خیلی زود با هم ارتباط برقرار می کنند. در حالی که اود سنت از چارلز پرستاری می کند، چارلز شروع به کشف علاقه ای می‌کند که برای سال‌هاست از دست داده بود.

 پس از آن تصادف و سقوط چارلز متوجه می شود که او مجبور نیست به عقب برگردد. او به سادگی می تواند ناپدید شدن را انتخاب کند و از زندگی قدیمی خود دور شود. هنگامی که پلیس ماشین او پیدا کند فرض بر این است که او مرده و در دریا غرق شده است. اگر چارلز در کنار اود بماند، شانسی برای یک زندگی کاملتر و شادتر که هرگز تصورش را نمیکرد دارد. با این حال اود اسرار خودش را دارد و خیلی زود گذشته به سراغ آنها آمده و تمام آنچه را که برای ساختنش جنگیده‌اند، تهدید می‌کند.

چه اتفاقی می افتد اگر شما فرصت این را پیدا کنید تا از همه چیز در زندگی خود دور شده و دوباره از نو شروع کنید، در حالی که زمان بسیار اندکی برای تصمیم گیری در اختیار دارید؟ در رمان Without a Trace دنیل استیل داستانی غیرقابل تحمل از خطراتی را روایت می کند که دو نفر در ازای فرصتی برای زندگی ای که همیشه آرزو داشتند، متحمل می شوند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Without a Trace

نویسنده / گان

Danielle Steel

ناشر

Delacorte Press

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Without a Trace: A Novel ارسال می کنید;