دانلود کتاب The House in the Pines

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

42,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 271

  • حجم: 6.13 مگابایت

پیش نمایش The House in the Pines

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The House in the Pines درباره ی زنی به نام مایاست که مدت ها پیش شاهد مرگ ناگهانی و مرموز دوستش اوبری بود. او از آن زمان زندگی خود را صرف فراموشی و یافتن چرایی مرگ دوستش کرده است. چیزی که او در اعماق جنگل کشف می کند، باور کردنی نیست…

زمانی که بهترین دوست مایا، اوبری، به طور مرموزی در مقابل مردی بنام فرانک که تمام وقتش را در تابستان با او سپری کرده بود، مرد، مایا یک دانش آموز دبیرستانی بود.

هفت سال بعد، مایا با یک مرد دوست داشتنی در بوستون زندگی می‌کرد. مایا شروع به ترک اعتیاد پنهانیش می‌کند. اعتیاد به او امکان می داد که با اتفاقات تلخ سال‌ها پیش و فرصت هایی که در این مدت از دست داده بود کنار بیاید. اما وقتی با یک ویدیو که اخیرا در یوتیوب وایرال شده بود مواجه می شود، گذشته دوباره به سراغ او می آید. در ویدیو او زن جوانی را می بیند که ناگهان در یک غذاخوری می میرد، در حالی که روبروی کسی جز فرانک نشسته است.

مایا دوباره در ترومایی که زندگی او را تعریف می کرد غرق می شود ، مایا تصمیم می گیرد به زادگاه خود در برکشایر برگردد تا آن تابستان سرنوشت ساز را دوباره تجربه کند. او در خانه ی مادرش تکه‌هایی از گذشته‌اش را پیدا می کند و متوجه پیام‌هایی پنهانی در کتاب پدر مرحومش می‌شود که پیش از این برایش جالب نبود.

مایا برای نجات خود باید داستانی را که قبل از تولدش نوشته شده است، بفهمد. اما زمان در حال سپری شدن است و به زودی، همه راه ها به کابین فرانک منتهی می شود.

رمان The House in the Pines شما را با این سوال مواجه می کند که آیا می توانیم با گذشته خود مقابله کنیم.

کتاب The House in the Pines که در سوم ژانویه ی 2023 توسط انتشارات Dutton منتشر شده است جزو کتاب های پرفروش نیویورک تایمز محسوب شده و در بین 20 کتاب هفته ی آمازون رتبه ی هفدم را دارد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The House in the Pines

نویسنده / گان

Ana Reyes

ناشر

Dutton

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The House in the Pines ارسال می کنید;