دانلود کتاب Age of Vice

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

42,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 632

  • حجم: 7.16 مگابایت

پیش نمایش Age of Vice

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Age of Vice اثری از نویسنده ی هندی Deepti Kapoor است که در سوم ژانویه ی 2023 توسط انتشارات Riverhead Books منتشر شده است. این کتاب  در ژانر جنایی و معمایی نگاشته شده و به دوران مدرنی از دهلی نو می پردازد که ثروت، قدرت و لذت حرف اول را می زند. علی رغم مدت زمان بسیار کوتاهی که از زمان انتشار این رمان سپری شده The Age of Vice به عنوان کتاب منتخب سردبیران در آمازون معرفی شده است.

دهلی نو، ساعت 3 بامداد، مرسدس بنز با سرعت از گوشه ی خیابان می آید و در یک چشم به هم زدن پنج نفر کشته می شوند. این ماشین یک مرد ثروتمند است، اما وقتی گرد و غبار می خوابد، خبری از آن مرد ثروتمند نیست، فقط یک خدمتکار را می بینیم که شوکه شده و نمی تواند مجموعه اتفاقات عجیبی را که منجر به این جنایت شده است توضیح دهد. او همچنین نمی تواند درام تاریکی را که در شرف وقوع است پیش بینی کند.

داستان اکشن رمان The Age of Vice حول محور خانواده ی وادیا می چرخد. خانواده ای با ثروت اغوا کننده، فساد حیرت انگیز و خشونت بالا که مورد علاقه و نفرت برخی هستند اما همه از آنها وحشت دارند.

در سایه املاک مجلل، مهمانی‌های اسراف‌آمیز، معاملات تجاری غارتگرانه و نفوذ سیاسی حساب شده، سه زندگی بطرز خطرناکی در هم تنیده شده اند; آجی خدمتکار که در فقر به دنیا آمده اما در خانواده ی وادیا مدارج ترقی را طی کرده است. سانی وارث خانواده که آرزو دارد از پدرش پیشی بگیرد، به هر قیمتی که باشد. و ندا روزنامه نگار کنجکاوی است که بین اخلاق و امیال گیر کرده است

The Age of Vice همچنین مورد ستایش چند تن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز چون Marlon James, Lee Child و Flynn Berry قرار گرفته است.

 

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Age of Vice

نویسنده / گان

Deepti Kapoor

ناشر

Riverhead Books

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Age of Vice ارسال می کنید;