دانلود کتاب The Great Alone

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

41,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 403

  • حجم: 16.05 مگابایت

پیش نمایش The Great Alone

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

در کتاب The Great Alone اثر کریستین هانا، خانواده ای ناامید به دنبال شروعی جدید در محیط وحشی و  بسیار کم جمعیت آلاسکا هستند و متوجه می شوند که محیط غیرقابل پیش بینی آنها کمتر از رفتار نامنظم موجود در ذات انسان تهدید کننده است.

وقتی ارنت آلبرایت از جنگ ویتنام به خانه برمی گردد به مردی متحول و بی ثبات تبدیل شده بود. وقتی او شغل دیگری را از دست می دهد، ناگهان تصمیم می گیرد تا همسر و دخترش را به شمال منتقل کند، جایی که آخرین مرز واقعی آمریکاست.

 کورا، همسر ارنت برای مردی که دوستش دارد هر کاری می کند، حتی اگر پای دنبال کردن او به سوی ناشناخته ترین چیزها در میان باشد. لنی سیزده ساله که در رگبار روابط پرشور و طوفانی والدینش گرفتار شده است، چاره ای جز ادامه دادن ندارد و امیدوار است که این سرزمین جدید آینده ای بهتر را به خانواده اش نوید دهد.

در گوشه ای وحشی و دورافتاده از آلاسکا، خانواده ی آلبرایت جامعه ای مستقل از مردان قوی و حتی زنان قوی تر پیدا می کنند. در روزهای طولانی و آفتابی آلاسکا سخاوت بالایی که مردم محلی در این منطقه دارند عدم آمادگی تازه واردان و کمبود منابع را جبران میکند.

 اما با نزدیک شدن به زمستان و فرا رسیدن تاریکی، وضعیت روانی ارنت شکننده تر می شود. به زودی خطرات بیرون در مقایسه با تهدیدهای درون کمرنگ می شوند. لنی و مادرش در کابین کوچکشان، پوشیده از برف، در هجده ساعت شب، حقیقت وحشتناکی را می‌آموزند: آن‌ها تنها هستند.

کتاب The Great Alone که در سال 2017 توسط نشر St. Martin’s Press منتشر شد برنده ی جایزه ی Good Reads برای بهترین رمان در ژانر Historical Fiction شده است. هم اکنون می توانید کتاب The Great Alone را در دو فرمت PDF و EPUB با قیمت استثنایی از پاپیروس سفارش و سپس دانلود کنید.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Great Alone

نویسنده / گان

Kristin Hannah

ناشر

St. Martin's Press

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Great Alone ارسال می کنید;