دانلود کتاب Where the Crawdads Sing

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

40,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 256

  • حجم: 9 مگابایت

پیش نمایش Where the Crawdads Sing

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Where the Crawdads Sing به فارسی “جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند ” داستان دختری بنام Kya Clark را به تصویر می کشد. سال ها شایعاتی درباره ی “دختر مرداب”، شهر آرام Barkley Cove در سواحل کارولینای شمالی را وحشت زده کرده بود. بنابراین در اواخر سال 1969 زمانی که جسد Chase Andrews زیبارو پیدا شد، مردم محلی خیلی سریع به Kya Clark که به دختر مرداب مشهور بود، مشکوک شدند. اما Kya آن فردی نبود که آنها می گفتند.

زمانی که Kya بچه بود مادر و خواهر برادرهایش او و پدرش را به خاطر کج خلقی ها و اعتیاد پدرش ترک کردند. مدت زیادی نگذشت که پدر Kya هم او را ترک کرد. کیا حالا هیچ پول و خانواده ای نداشت و به تنهایی در مرداب زندگی می کرد. با این حال از آنجایی که از پدرش ماهیگیری یاد گرفته بود سعی کرد با باغچه بانی و فروش صدف های تازه و ماهی های دودی برای خود درآمدی کسب کند و از این شرایط سخت جان سالم به در ببرد.

Kya در حالی که داشت بزرگ می شد با پیش داوری های مردم شهر Barkley Cove که به او لقب دختر مرداب داده بودند روبرو میشد. زمانی که دو تن از مردان جوان شهر فریفته ی زیبایی بی نظیر او شدند زندگی Kya وارد دوران تازه ای شد و آنچه که تصورش را نمیکرد اتفاق افتاد.

رمان Where the Crawdads Sing تاکنون بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است و موفق شده طی چهار سال عنوان پرفروش ترین کتاب تمام تاریخ را به نام خود ثبت کند. علی رغم اینکه 4 سال از زمان انتشار آن می گذرد، در میان لیست 100 کتاب پرفروش آمازون در سال 2022 رتبه ی 2 را به خود اختصاص داده است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Where the Crawdads Sing

نویسنده / گان

Delia Owens

ناشر

2018

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Where the Crawdads Sing ارسال می کنید;