دانلود رمان گتسبی بزرگ The Great Gatsby با ترجمه

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

رایگان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 181

  • مدت زمان کتاب صوتی: 04:49:34

  • حجم: 144 مگابایت

کتاب صوتی این محصول ویژه مشترکین نقره ای است

“متن اصلی The Great Gatsby”

“ترجمه فارسی گتسبی بزرگ”

کلمه عبور فایل های فشرده:

www.papyruspub.com

توضیحات

رمان گتسبی بزرگ The Great Gatsby در سال ۱۹۲۵ توسط نویسنده ی آمریکایی اف. اسکات فیتزجرالد به رشته ی تحریر در آمد. داستان رمان در دهه ی 1920 که به عصر جاز معروف است (به علت محبوبیت بالای موسیقی جاز) رخ می دهد. رمان The Great Gatsby به روابط متقابل نیک کاراوی، راوی داستان با گتسبی بزرگ و همچنین قصد گتسبی برای بازگشت به رابطه با معشوقه ی سابقش دیزی بیوکنن می پردازد.

فیتزجرالد در نگاشتن The Great Gatsby از مهمانی های شبانه ی نورث شور لانگ آیلند که در آنها شرکت می کرد و همچنین رابطه ی عاشقانه ی خود با جینورا کینگ الهام گرفته است. گتسبی بزرگ در آوریل 1925 توسط انتشارات اسکریبنر منتشر شد و نقدهای مطلوبی را دریافت کرد با این حال برخی منتقدین ادبی معتقد بودند که این اثر از نظر ارزش هم تراز با دیگر آثار فیتزجرالد نیست امری که سبب شد رمان گتسبی بزرگ فروش خوبی را تجربه نکرده و یک شکست بزرگ برای خالق آن یعنی اف. اسکات فیتزجرالد تلقی شود.

با این حال در جنگ جهانی دوم زمانی که شورای کتاب‌ها چند جلد از آن را به صورت رایگان در اختیار سربازان آمریکایی قرار داد تا در اوقات فراغت مطالعه کنند گتسبی بزرگ مورد توجه بسیار بالایی قرار گرفت و بر سر زبان ها افتاد. همین مسئله باعث شد که این رمان دوباره مورد نقدهای ادبی و دانشگاهی قرار گیرد که در نتیجه ی آن گتسبی بزرگ به بخش اصلی اکثر برنامه‌های آموزشی دبیرستان‌های آمریکا و بخشی از فرهنگ عامه آمریکایی تبدیل شد.

این محبوبیت تا جایی پیش رفت که اقتباس‌های صحنه‌ای و سینمایی متعددی از این اثر در دهه‌های بعدی ساخته شد که از جمله ی آنها می توان به فیلم سینمایی The Great Gatsby به کارگردانی کارگردان بنام آمریکایی استیون اسپیلبرگ اشاره کرد که در آن ستاره گان هالیوود لئوناردو دی کاپریو و توبی مگوایر ایفای نقش کرده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Great Gatsby

نویسنده / گان

F. Scott Fitzgerald

ناشر

Penguin Books & Audible

زبان

انگلیسی – فارسی

رده سنی

بزرگسالان

راوی

Jake Gyllenhaal

سال نشر

1925

فرمت ها

PDF & MP3

فایل های موجود

کتاب متنی و صوتی

کیفیت

64kb

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود رمان گتسبی بزرگ The Great Gatsby با ترجمه ارسال می کنید;