دانلود دوره تقویت مهارت مکالمه Speaking Skill

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

190,000 تومان

ناموجود

توضیحات

Can you speak English این سوالی است که اکثر افراد برای فهمیدن اینکه شما انگلیسی بلد هستید یا خیر مطرح می کنند. به ندرت پیش می آید که کسی از شما بپرسد Can you Read in English. همین مسئله نشان می دهد که مهارت مکالمه Speaking Skill تا چه اندازه نسبت به سه مهارت دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است. جمع کثیری از زبان آموزان در سه مهارت دیگر یعنی Reading, Listening و Writing عملکرد به مراتب بهتری از مهارت مکالمه دارند زیرا که در Speaking Skill به خصوص درباره ی یک موضوع معین و بحث برانگیز زبان آموز در شرایط ویژه ای قرار می گیرد. اول اینکه مغز وی درگیر پیدا کردن Background knowledge برای صحبت درباره ی موضوع می شود.

دوم اینکه باید از طریق Linguistic knowledge مناسب که شامل لغت، گرامر و عبارت می شود این Background knowledge را به یک سخن قابل فهم تبدیل کند و تمام این فرآیند در کسری از ثانیه باید اتفاق بیافتند. در زبان خارجی سرعت این روند بستگی زیادی به میزان تکرار و تمرین زبان آموز دارد. اگر زبان آموز پیش از این درباره ی یک موضوعی به زبان انگلیسی مطالعه کرده باشد و حتی در گفتمان های مربوط به آن شرکت کرده باشد از آنجایی که آمادگی قبلی داشته است در بحث های جدید درباره ی آن موضوع با کمترین میزان چالش مواجه خواهد شد.

از همین رو داشتن آمادگی و دانش قبلی درباره ی یک موضوع یا موقعیت خاص در زبان انگلیسی می تواند در اینکه عملکرد خوبی از خود در مکالمه نشان دهید اهمیت بسزایی دارید. همین مسئله در مکالمه در یک رستوران، هتل، فرودگاه و … هم صدق می کند. اگر شما با فرآیندی که طی خواهد شد، اطلاعاتی که لازم است، کلمات، اصطلاحات و جملاتی که باید بیان کنید آشنایی قبلی داشته باشید به راحتی از پس آنها برخواهید آمد.

در دوره ی پیشه رو شما با کلمات و اصطلاحات رسمی و غیر رسمی که در موقعیت های مختلف در انگلیسی استفاده می گردند آشنا خواهید شد. برای نمونه انگلیسی زبان ها برای احوال پرسی از چه جملات و عباراتی استفاده می کنند و برای پاسخ به آنها چه جملات و عباراتی رایج هستند. از چه جملاتی برای پرسیدن درباره ی ظاهر و شخصیت یک فرد استفاده میگردد و …

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم اگر با جملات، کلمات، اصطلاحات و ساختارهای گرامری در موقعیت های مختلف آشنایی قبلی داشته باشید بدون اضطراب و با قطعیت مکالمه را به سرانجام خواهید رساند.

مباحثی که در دوره ی مهارت مکالمه Speaking Skill خواهید آموخت:

  1. نحوه ی صحبت درباره ی طیف وسیعی از موضوعات
  2. مهارت های گفتاری که عبارت است از: توانایی گوش دادن به طرف مقابل و درک وی و در نهایت انتقال اطلاعات و معنا به آن فرد
  3. کلمات رسمی و محاوره
  4. فرهنگ انگلیسی تجاری، عبارات و اصطلاحات
  5. فرهنگ انگلیسی آمریکایی
  6. مهارت های گفتاری برای آزمون های بین المللی آیلتس، تافل، FCE و CAE

اگرچه این دوره برای تمامی سطوح قابل استفاده بوده با این حال برای کسانی که سطح زبان آنها بسیار ابتدایی است توصیه نمی گردد.

عنوان سرفصل های دوره به شرح زیر است:

Description of English Speaking Skill Tutorial

در ادامه می توانید دموی دوره و نمونه درس های مربوطه را مشاهده نمایید. یادآوری این نکته ضروری است که کیفیت ویدیوهای فوق کاهش داده شده اما در پکیج دریافتی با کیفیت اصلی ارائه شده اند.

توضیحات تکمیلی

عنوان دوره

English Language Pro, Spoken English Conversation + Culture

نام مدرس

For Your English

امتیاز دوره

4.5/5

تعداد شرکت کنندگان

14,113

سطح پیش نیاز

تمامی سطوح

زبان دوره

انگلیسی

زیرنویس انگلیسی

دارد

مدت زمان دوره

8 ساعت

کیفیت دوره

720HD

تعداد فایل ها

441

حجم

12.3 گیگابایت

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود دوره تقویت مهارت مکالمه Speaking Skill ارسال می کنید;

محصولات پیشنهادی