دانلود کتاب The Paris Agent

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 296

  • حجم: 3.02 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The Paris Agent داستانی است که در دو دوره‌ی زمانی متفاوت جریان دارد. ابتدا در سال ۱۹۴۴، چهار زن جاسوس توسط نیروهای آلمانی به مقصدی نامعلوم منتقل می‌شوند. به این زنان ماموریتی محول شده و آنها احساس می کنند که سرنوشت خوبی در انتظاراشان نخواهد بود، با این حال امیدوارند که توسط متحدان نجات داده شوند.

سپس داستان The Paris Agent به انگلستان در سال ۱۹۷۰ منتقل می‌شود و به خانه‌ی شارلوت اینسورث و پدرش نوآه می‌رسد. نوآه پس از از دست دادن همسرش شروع به مرور فعالیت‌های جنگی خود می‌کند. او به شارلوت توضیح می‌دهد که نیاز دارد رمی را پیدا کند، هم رزمی که در جنگ، جان نوآه را نجات داده بود. شارلوت تصمیم می‌گیرد که در این چالش شرکت کند و پدرش را در یافتن رمی یاری کند.

در The Paris Agent، دو زن قوی به نام‌های الویز و جوزی نقش اصلی را در جنبش مقاومت فرانسه طی جنگ جهانی دوم ایفا می‌کنند. داستان به صورت دو دوره‌ی زمانی موازی روایت می‌شود، و خواننده با تجربیات احساسی و رابطه ی آن‌ها با یکدیگر آشنا می‌شود. در سال ۱۹۷۰، شارلوت و نوآه به کمک هری رید، یک استاد دانشگاه که تاریخ سازمان SOE (Special Operations Executive) را مورد تحقیق قرار داده بود، تاریخچه‌ی نوآه را بازگو می‌کنند.

این سازمان شهروندان بریتانیایی را در زمینه‌ی جاسوسی آموزش می‌دهد و آن‌ها را به فرانسه اعزام می‌کند تا به مقاومت کمک کنند. به زودی روشن می‌شود که یک جاسوس داخلی در این سازمان وجود دارد که نام‌ ماموران و برنامه‌ها را به آلمانی‌ها ارسال می‌کند. اما یافتن این جاسوس نیز کار راحتی نخواهد بود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Paris Agent: A Gripping Tale of Family Secrets

نویسنده / گان

Kelly Rimmer

ناشر

Graydon House

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Paris Agent ارسال می کنید;