دانلود کتاب The Heiress

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 218

  • حجم: 2.42 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Heiress به فارسی “وارث” اثر Rachel Hawkins یک رمان گوتیک و هیجان‌انگیز است که میراث پیچیده ی خانواده‌ای مشهور و مرموز را به تصویر می کشد.

رمان The Heiress با مرگ Ruby McTavish شروع می‌شود، که نه تنها زن ترین زن شمال کارولینا است، بلکه مشهورترین آنها نیز هست. او قربانی یک ربایش معروف در کودکی بوده و چهار بار بیوه شده است. پس از مرگ او، خانه و دارایی نه‌رقمی و میراث پیچیده‌ی مک‌تاویش به پسر خوانده اش، Camden منتقل می‌شود.

اما Cam کوچکترین علاقه‌ای به خانه یا ثروت ندارد و از خانواده‌ی مک‌تاویش فاصله می‌گیرد. او میراث خود را رد می‌کند و به یک زندگی عادی به عنوان معلم زبان انگلیسی در کلرادو می‌پردازد و با Jules، زنی که به دنبال فرار از گذشته‌ ی اسرارآمیزش است، ازدواج می‌کند. ده سال بعد، مرگ عموی Cam، او و جولز را دوباره به خانواده و خانه ی روبی، Ashby House برمی‌گرداند.

منظره‌ی خانه همچنان شگفت‌انگیز است، اما بازگشت به خانه Cam را به فکر وامی دارد که چرا او از ابتدا مشتاق بود تا آنجا را ترک کند. Jules، اما، نظر دیگری دارد و هر چه بیشتر درباره‌ی خانواده‌ی جدایی‌ناپذیر Cam و رازهای پیچیده‌شان می‌فهمد، بیشتر مصمم می‌شود که شوهرش باید تمام آنچه را که Ruby قصد داشت برای او بگذارد، دریافت کند.

اما نقشه‌های Ruby همیشه پیچیده‌تر از آنچه که به نظر می‌رسید، بوده‌اند. همانطور که Ashby House بر Jules و Cam فشار می‌آورد، سوالاتی درباره‌ی روبی مطرح می‌شوند. واقعا چه اتفاقی برای آن چهار شوهری که همه تحت شرایط مرموزی مردند، افتاد؟ و چرا روبی در اولین فرصت Cam را به فرزندی پذیرفت؟ به زودی، Jules و Cam متوجه می‌شوند که یک میراث می‌تواند شامل چیزهای بیشتری از آنچه که در وصیت‌نامه نوشته شده است، باشد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Heiress

نویسنده / گان

Rachel Hawkins

ناشر

St. Martin's Press

سال نشر

2024

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Heiress ارسال می کنید;