دانلود کتاب No One Can Know

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 317

  • حجم: 5.54 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب No One Can Know اثر Kate Alice Marshall یک رمان روانشناختی و جنایی است که در سال 2024 منتشر شده است. این کتاب داستان سه خواهر به نام‌های اِما، ژولیت و دافنه را روایت می‌کند که پدر و مادرشان را در یک قتل وحشیانه از دست داده‌اند و از آن شب به بعد با هم صحبت نکرده‌اند.

اِما که خواهر بزرگتر است، همیشه مطیع، وظیفه‌شناس و مورد علاقه ی مادرش بوده است. ژولیت که خواهر میانی است، شوریده، سرکش و مورد علاقه ی پدرش بوده است. دافنه که خواهر کوچکتر است، عجیب، تیزبین و نشانه‌های رفتار اجتماعی نداشته است. او همیشه پشت سایه‌ها پنهان می‌شده است و در شب قتل پدر و مادرش، خون آلود بود. اما هیچ وقت به کسی نگفته است که در آن شب چه دیده است، حتی وقتی که به عنوان مظنون اصلی قتل پدر و مادرش متهم شده است.

اِما و خواهرانش برای زنده ماندن، دروغ گفته و حقیقت زشت را پنهان کرده‌اند. اما وقتی که اِما متوجه می‌شود که باردار است و همسرش شغلش را از دست داده است، مجبور می‌شود که به خانه ی پدری‌اش برگردد. ولی بازگشت به خانه یعنی اینکه اِما باید رازهایی را که سال‌ها پنهان کرده بود را فاش کند و با خواهرانش مواجه شود. اِما و دو خواهرش هرگز درباره ی آن شب واقعیت را به کسی نگفته‌اند و حالا که دوباره با هم هستند، خاطرات و اسراری که ممکن است زندگی‌شان را تهدید کند به سطح می‌آیند.

رمان No One Can Know یک کتاب هیجان‌انگیز و پیچیده است که بازخوانی‌های متعدد، توهم‌های روانی، رازهای خانوادگی، جنایی و پایانی غیرمنتظره را به خواننده ارائه می‌دهد. نویسنده با استفاده از دو دیدگاه روایی، یکی از جانب اِما در زمان حال و دیگری از جانب ژولیت در زمان گذشته، داستان را جلو می‌برد و خواننده را درگیر معمای قتل پدر و مادر پالمر می‌کند.

نویسنده در No One Can Know در همچنین با استفاده از فصل‌های کوتاه و سریع، ریتم و تنش داستان را بالا می‌برد و خواننده را مجبور می‌کند که داستان را تا پایان بخواند. نویسنده با شخصیت‌پردازی دقیق و عمیق، سه خواهر پالمر را به خواننده معرفی می‌کند و روابط پیچیده و تنش‌آلود بین آن‌ها را به تصویر می کشد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

No One Can Know

نویسنده / گان

Kate Alice Marshall

ناشر

Flatiron Books

سال نشر

2024

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب No One Can Know ارسال می کنید;