دانلود کتاب Who Was William Shakespeare

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

33,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 87

  • حجم: 17.7 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب ?Who Was William Shakespeare به فارسی “ویلیام شکسپیر چه کسی بود؟” اثر Celeste Mannis (سلست مانیس)  یک زندگی‌نامه‌ی جذاب و ساده درباره ی بزرگترین نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که چهارصد و پنجاه سال پیش زندگی می‌کرده و تا به امروز زندگی‌اش اسرار آمیز باقی مانده است.

کتاب ?Who Was William Shakespeare در هشت فصل به روایت زندگی ویلیام شکسپیر می‌پردازد که از کودکی تا مرگ، از خانواده تا دوستان، از شهرت تا فقر، از عشق تا نفرت، از شعر تا نمایشنامه، از ملکه تا مردم، از تئاتر تا کتابخانه، از انگلیس تا جهان و همه جنبه‌های زندگی او را شامل می‌شود. کتاب همچنین شامل تصاویر زیبا و جالبی از زمان و مکان‌هایی است که شکسپیر در آن‌ها زندگی کرده است. کتاب با زبانی ساده و روان نوشته شده است و برای خوانندگان نوجوان مناسب است.

موضوع کتاب ?Who Was William Shakespeare ویلیام شکسپیر است که یکی از برجسته‌ترین شاعران و نمایشنامه‌نویسان انگلیسی و جهان است. ویلیام شکسپیر در طول عمرش ۳۹ نمایشنامه، ۱۵۴ غزل و ۲ قصیده نوشته است که برای همیشه در تاریخ ادبیات جاودانه شده‌اند. او با استفاده از زبانی بی‌نظیر، شخصیت‌هایی پیچیده و متنوع، داستان‌هایی هیجان‌انگیز و عمیق، مسائلی انسانی و جهانی، اثراتی بی‌بدیل و بی‌مانند بر روی نسل‌های بعدی خوانندگان و نمایشنامه‌نویسان دیگر گذاشته است. او همچنین به عنوان یکی از بزرگترین نمادهای فرهنگی انگلیس و جهان شناخته می‌شود.

کتاب ?Who Was William Shakespeare یک کتاب مهم و مفید است که به خوانندگان کمک می‌کند تا با زندگی و آثار یکی از بزرگترین هنرمندان تاریخ آشنا شوند. این کتاب نه تنها اطلاعات جالب و دقیقی در مورد شکسپیر ارائه می‌دهد، بلکه با نشان دادن تاثیرات او بر روی زبان، ادبیات، تئاتر، فرهنگ و تاریخ، ارزش و اهمیت او را بیشتر می‌کند

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Who Was William Shakespeare

نویسنده / گان

Celeste Mannis

ناشر

Penguin Workshop

سال نشر

2006

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Who Was William Shakespeare ارسال می کنید;