دانلود کتاب Who Was Ben Franklin

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

33,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 98

  • حجم: 10.6 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب ?Who Was Ben Franklin به فارسی “بن فرانکلین چه کسی بود؟” اثر Dennis Brindell Fradin، درباره‌ی بنجامین فرانکلین، یکی از پدران بنیان‌گذار آمریکا و یک دانشمند، سیاستمدار، مخترع و نویسنده‌ی برجسته است.

بنجامین فرانکلین یکی از شخصیت‌های مهم و محبوب در تاریخ آمریکاست. او در سال ۱۷۰۶ در شهر بوستون به دنیا آمد و در خانواده‌ای فقیر بزرگ شد. او فقط تا سن ۱۰ سالگی به مدرسه رفت و بعد از آن به کار چاپگری پدرش کمک می‌کرد. او علاقه‌ی زیادی به خواندن و یادگیری داشت و خودش را با کتاب‌ کتابخانه‌ها و دوستانش با سواد کرد. او در سن ۱۷ سالگی به شهر فیلادلفیا رفت و در آنجا به یک روزنامه‌نگار ماهر تبدیل شد. او همچنین یک نویسنده‌ی مشهور بود و کتاب‌هایی از جمله Poor Richard’s Almanack و Autobiography of Benjamin Franklin را نوشت.

فرانکلین نه تنها یک هنرمند بلکه یک دانشمند نابغه نیز بود. او علاقه‌ی زیادی به فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست‌شناسی و فلسفه داشت و تحقیقات و اختراعات بسیاری در این زمینه‌ها انجام داد. او با استفاده از یک بادبادک و یک کلید، کشف بزرگی کرد که برق و رعد و برق یک چیز هستند. او همچنین اختراعاتی مانند عینک دو منظوره، اجاق فرانکلین، هارمونیکا و برق‌گیر را به دنیا معرفی کرد. او نیز در زمینه‌های پزشکی، زبان‌شناسی، موسیقی و تاریخ فعالیت‌هایی داشت.

Benjamin Franklin همچنین یک سیاستمدار با تجربه و یک دیپلمات با استعداد بود. او در جنبش استقلال آمریکا از انگلستان نقش مهمی ایفا کرد و یکی از امضاکنندگان اسناد تاریخی مانند اعلامیه‌ی استقلال، قانون اساسی و معاهده‌ی پاریس بود. او همچنین سفیر آمریکا در فرانسه و انگلستان بود و به برقراری روابط خوب با این کشورها کمک کرد. او یکی از پیشگامان حقوق مدنی و بشری بود و در برابر برده‌داری و تبعیض نژادی ایستاد.

بنجامین فرانکلین یکی از افرادی بود که با استعدادها و تلاش‌هایش، آمریکا را به یک کشور قدرتمند و پیشرو تبدیل کرد. او در سال ۱۷۹۰ در سن ۸۴ سالگی درگذشت و به عنوان یک قهرمان ملی مورد تحسین قرار گرفت. کتاب Who Was Ben Franklin یک کتاب جذاب و آموزنده است که زندگی و دستاوردهای این شخصیت بزرگ را به کودکان و نوجوانان می‌آموزد. این کتاب با تصاویر کارتونی و داستان‌های جالب، خوانندگان را به دنیای فرانکلین می‌برد و به آن‌ها الهام می‌بخشد. این کتاب برای کسانی که علاقه‌مند به تاریخ، علم و ادبیات هستند، توصیه می‌شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Who Was Ben Franklin

نویسنده / گان

Dennis Brindell Fradin

ناشر

Penguin Workshop

سال نشر

2002

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Who Was Ben Franklin ارسال می کنید;