دانلود کتاب Who Was Jane Austen

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

33,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 105

  • حجم: 129 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب ?Who Was Jane Austen به فارسی “جِین آستین چه کسی بود؟” اثر Sarah Fabiny (سارا فابینی) به صورت جامع و جذاب زندگی‌ یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ادبیات انگلیسی را روایت می کند که آثارش هنوز هم پس از دو قرن مورد توجه و تحسین قرار می‌گیرند.

جین آستین، نویسنده مورد بحث در کتاب ?Who Was Jane Austen، در سال ۱۷۷۵ در روستایی در انگلستان به دنیا آمد. علی رغم تربیت در یک خانواده بسیار مذهبی، از علاقه او به خواندن و نوشتن حمایت شد. او از سن کم شروع به نگارش داستان‌های کوتاه و کمدی‌های تلقینی کرد و در نوجوانی اولین رمان‌های خود را نوشت.

او در طول زندگی‌اش 6 رمان کامل نوشت که چهار تا از آن‌ها در زمان حیات او و دو تا بعد از مرگش منتشر شدند. این رمان‌ها عبارتند از: عقل و احساس، غرور و تعصب، مانسفیلد پارک، اِما، شهرت و ترغیب. او همچنین یک رمان ناتمام دیگر به نام سندیتون داشت که پس از مرگش به دست خواهرش رسید.

Jane Austen در رمان‌های خود به نقد اجتماعی و روابط انسانی پرداخت. او با طنز و ظرافت، شخصیت‌های مختلفی را به تصویر کشید و به بررسی مسائلی مانند عشق، ازدواج، خانواده، ثروت، طبقه، و اخلاق پرداخت. او با استفاده از تکنیک‌های نوینی مانند دیالوگ‌های زنده و نقد درون‌گرا داستان‌هایی را خلق کرد که خوانندگان را درگیر می‌کردند.

Jane Austen به عنوان یک نویسنده، در زمانی به موفقیت دست یافت که خیلی غیرمعمول بود که زنان حتی رؤیای نویسندگی را داشته باشند. او در طول زندگی‌اش زیاد مشهور نبود، اما از آن زمان تا به حال همچنان رمان‌هایش در تمام نقاط جهان چاپ می‌شوند و مورد تحسین منتقدان و خوانندگان ستایش قرار می گیرند. آثار او بارها به زبان‌های دیگر ترجمه شده‌اند و بر اساس آن‌ها فیلم‌ها، سریال‌ها، نمایش‌ها، و کتاب‌های دیگری ساخته شده‌اند. او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ادبیات انگلیسی و یکی از پیشگامان رمان واقع‌گرایانه شناخته می‌شود.

کتاب Who Was Jane Austen یک کتاب جذاب و آموزنده است که نه تنها به معرفی زندگی و آثار جین آستین می‌پردازد، بلکه به خوانندگان جوان الهام می‌بخشد که به استعداد و توانایی خود اعتماد کنند و از نوشتن لذت ببرند. این کتاب برای کسانی که به ادبیات و تاریخ علاقه دارند، یک منبع مفید و جالب است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Who Was Jane Austen

نویسنده / گان

Sarah Fabiny

ناشر

Penguin Workshop

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Who Was Jane Austen ارسال می کنید;