دانلود کتاب Who Was Bob Marley

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

33,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 103

  • حجم: 170 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب ?Who Was Bob Marleyباب مارلی چه کسی بود؟” اثر Katie Ellison (کتی الیسون) یک زندگی‌نامه جذاب و الهام‌بخش درباره ی یکی از مشهورترین خوانندگان رِگِی در تاریخ است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه ی به سوی موفقیت است که به نوجوانان کمک می‌کند آدم‌های مشهور را بهتر بشناسند. این کتاب به زبانی ساده و روان، زندگی باب مارلی را از کودکی تا زمان مرگش با جزئیات و داستان‌های جالب روایت می‌کند.

Bob Marley متولد ۶ فوریه ۱۹۴۵ یکی از مشهورترین چهره‌های معاصرِ جامائیکا، خوانندهٔ صاحب‌سبک رِگِی، ترانه‌سرا، نوازندهٔ گیتار و فعال اجتماعی بود. بیشتر آهنگ‌های او درون‌مایه اجتماعی دارند و برخی از آهنگ‌هایش رمانتیک هستند. او با گروه موسیقی ویلرز (The Wailers) که در سال ۱۹۶۳ تشکیل شد، شهرت جهانی پیدا کرد.

او همچنین با خوانندگان معروفی مانند استیوی واندر (Stevie Wonderاریک کلپتون (Eric Clapton) و پل مک‌کارتنی (Paul McCartney) همکاری کرد. او در سال ۱۹۷۸ به عنوان سفیر صلح سازمان ملل متحد شناخته شد و در سال ۱۹۹۴ به تالار مشاهیر راک اند رول (Rock and Roll Hall of Fame) راه پیدا کرد. او در سال ۲۰۰۱ جایزه گرمی را به خاطر دستاوردهای برجسته ای که در موسیقی داشت، دریافت کرد. او یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تاریخ است که بیش از ۷۵ میلیون آلبوم و تک‌آهنگ در سراسر جهان فروخته است.

Bob Marley از کودکی علاقه‌مند به موسیقی بود و در دهکده کوچک ناین مایل (Nine Mile) که در جامائیکا زندگی می‌کرد، نواختن گیتار را یاد گرفت. وقتی او دوازده ساله بود، با مادرش به کینگستون، پایتخت جامائیکا نقل مکان کرد و در محله فقیرنشین ترنچ تاون (Trench Town) زندگی کرد. او در آنجا با دوستانش، بانی ویلر (Bunny Wailer) و پیتر توش (Peter Tosh) آشنا شد و با آنها گروه موسیقی ویلرز را تشکیل داد.

باب مارلی در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰، در سراسر جهان کنسرت‌های بزرگی را برگزار و میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرد. او همچنین در برخی از کشورهای آفریقا مانند زیمبابوه و اتیوپی کنسرت‌هایی را به مناسبت رویدادهای تاریخی و سیاسی برگزار کرد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Who Was Bob Marley

نویسنده / گان

Katie Ellison

ناشر

Penguin Workshop

سال نشر

2017

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Who Was Bob Marley ارسال می کنید;