دانلود کتاب Who Was Nikola Tesla

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

33,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 105

  • حجم: 133 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Who Was Nikola Tesla به فارسی “نیکولا تسلا چه کسی بود؟” اثر Jim Gigliotti (جیم جیگلیوتی)، یک زندگی‌نامه‌ی مصور از یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ است. نویسنده‌ی این کتاب یک نویسنده‌ی مستقل و روزنامه‌نگار است که بیش از صد کتاب برای سنین مختلف نوشته است. این کتاب که در سال 2018 منتشر شده، در 8 فصل، زندگی شخصی و علمی نیکولا تسلا را از کودکی تا پیری بررسی می‌کند و به تفصیل وارد مهم‌ترین اختراعات و ایده‌های او می‌شود.

نیکولا تسلا یک دانشمند نابغه بود که در زمینه‌های مختلفی از جمله الکتریسیته، مغناطیس، کنترل از راه دور، ارتباطات بی‌سیم، انرژی، رادیو، لیزر و رباتیک فعالیت کرد. او بیش از ۳۰۰ اختراع ثبت کرد و بسیاری از اختراعات او پایه‌ی تکنولوژی‌های امروزی هستند. او مخترع سیستم برق‌رسانی متناوب بود که امروزه در سراسر جهان استفاده می‌شود. او همچنین مخترع کویل تسلا بود که یک ترانسفورماتور الکتریکی با ولتاژ بالا و فرکانس بالا است که قادر به تولید اشعه‌هایی از الکتریسیته است. او نیز اولین کسی بود که از رادیو برای ارسال پیام استفاده کرد و اولین ربات را ساخت.

نیکولا تسلا یک شخصیت جذاب و پیچیده بود که زندگی متفاوت و مرموزی داشت. او در سال 1856 در کشور سربیای امروزی به دنیا آمد و در سال 1943 در آمریکا درگذشت. او از کودکی علاقه‌ی زیادی به علم و اختراع داشت و در ذهن خود تصاویری از آن‌ها می‌ساخت. او در دانشگاه‌ پراگ تحصیل کرد و در سال 1884 به آمریکا رفت.

او ابتدا با توماس ادیسون، یکی از مشهورترین دانشمندان آن زمان، همکاری کرد اما بعداً با او اختلاف پیدا کرد و رقابت شدیدی بین این دو شکل گرفت. تسلا در طول زندگی خود با بسیاری از مشکلات مالی، اجتماعی و روانی روبرو شد و در آخرین سال‌های عمرش تنها و فراموش شده در یک هتل زندگی می‌کرد. او عاشق حیوانات بود و یک کبوتر را به عنوان دوست خود می‌دانست.

کتاب ?Who Was Nikola Tesla یک کتاب جذاب و آموزنده است که با زبانی ساده و روان نوشته شده است. این کتاب با استفاده از تصاویر و نقاشی‌های متعدد، زندگی و کارهای تسلا را به خواننده نشان می‌دهد. Who Was Nikola Tesla برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به علم و اختراع مناسب است و می‌تواند الهام‌بخش و مشوق باشد. این کتاب همچنین برای بزرگسالان نیز جالب و مفید است و می‌تواند دیدگاه آن‌ها را درباره‌ی یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان تاریخ تغییر دهد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Who Was Nikola Tesla

نویسنده / گان

Jim Gigliotti

ناشر

Penguin Workshop

سال نشر

2018

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Who Was Nikola Tesla ارسال می کنید;