دانلود کتاب You Could Make This Place Beautiful

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 341

  • حجم: 6.21 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب You Could Make This Place Beautiful اثر Maggie Smith یک خاطره‌نویسی شاعرانه است که در آن نویسنده به بحران ازدواج خود و تلاش برای بازیابی خودشناسی و خودمحبتی می‌پردازد. این کتاب در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شده است.

Maggie Smith یک شاعر معروف و محبوب است که چندین مجموعه شعر و مقاله منتشر کرده است. او به خاطر شعر معروفش به نام Good Bones شهرت جهانی یافته است که در آن به زیبایی و تلخی زندگی اشاره می‌کند. در کتاب You Could Make This Place Beautiful، او از سبک شعری خاصی استفاده می‌کند که به آن lyrical vignettes می‌گویند.

این سبک شامل قطعات کوتاه و شاعرانه‌ای است که هر کدام یک لحظه، یک خاطره، یک احساس یا یک فکر را به تصویر می‌کشند. این قطعات به هم پیوسته هستند و یک داستان را روایت می‌کنند. این سبک به نویسنده اجازه می‌دهد که با زبانی ساده ولی قدرتمند با خواننده صحبت کند و او را درگیر حالات روحی و روانی خود کند. این سبک همچنین به نویسنده کمک می‌کند که از توصیفات طولانی و خسته‌کننده خودداری کند و به جای آن از تصاویر، مقایسه‌ها، تشبیه‌ها و کنایه‌های زیبا و معنادار استفاده کند.

کتاب You Could Make This Place Beautiful یک خاطره‌نویسی شخصی و صادقانه است که در آن نویسنده به بررسی زندگی خود می‌پردازد. او به طور خاص به دوران ازدواج خود که پر از درد، خیانت، راز و خشونت بوده است، می‌پردازد. او نشان می‌دهد که چگونه با اینکه عاشق شوهرش بوده است، همیشه احساس ناراحتی، تنهایی و ناکافی بودن داشته است. Maggie می‌گوید که چگونه شوهرش او را تحقیر و تهدید می کرده و همچنین او را مورد توهین و ضرب و شتم قرار می داده است. او می‌گوید که چگونه شوهرش رازهای بزرگی را از پنهان کرده است..

مَگی اسمیت در رمان You Could Make This Place Beautiful به طور صریح و بی‌پرده به مسائلی مانند خشونت خانگی، اعتیاد، افسردگی، خودکشی، بیماری، مرگ و طلاق می‌پردازد. او به خواننده نشان می‌دهد که چگونه با این مشکلات روبرو شده و چگونه با آن‌ها مبارزه کرده است. او به خواننده می‌گوید که چگونه از شعر، نوشتن، خواندن، مدیتیشن، یوگا، مشاوره، دوستان و خانواده برای بهبود روحیه و سلامت خود استفاده کرده است. او به خواننده می‌گوید که چگونه به دنبال خودشناسی، خودمحبتی و خودباوری بوده و چگونه به خود اجازه داده است که دوباره عاشق شود و زندگی کند.

نویسنده در You Could Make This Place Beautiful به طور زیبا و مهربانانه به نقش مادری می‌پردازد. او نشان می‌دهد که چگونه برای فرزندانش عشق و حمایت قائل است و چگونه سعی می‌کند که آن‌ها را به زندگی مثبت و خلاقانه تشویق کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

You Could Make This Place Beautiful

نویسنده / گان

Maggie Smith

ناشر

Atria/One Signal Publishers

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب You Could Make This Place Beautiful ارسال می کنید;