دانلود کتاب Warrior Girl Unearthed

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 307

  • حجم: 11.9 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Warrior Girl Unearthed اثر Angeline Boulley یک رمان جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی قدرت کشف تاریخ دزدیده شده‌ی خود است. داستان کتاب درباره‌ی پری فایرکیپر-برچ، یک دختر نوجوان سیاه‌پوست و آنیشینابه است که در جزیره‌ی شکر زندگی می‌کنند.

پری هرگز نمی خواهد از خانه دور شود و از این موضوع راضی است. اما وقتی تعداد زیادی از زنان بومی گمشده شروع به نزدیک شدن به خانه‌اش می‌کنند و وقتی دزدان حریص سعی می‌کنند از آنچه که متعلق به قبیله‌ی آنیشینابه‌اش است سود ببرند، پری همه چیز را به سوال می‌برد.

پری برای بازپس‌گیری این میراث برای مردمش، چاره‌ای ندارد جز اینکه امور را به دست خودش بگیرد. او فقط می‌تواند به دوستان و هم‌پیمانانش بی‌درنگ، اعتماد کند. رقابت‌های قدیمی و سرقت‌های ناکام نمی‌توانند او را از کشف اسرار پنهان شده، متوقف کنند. گاهی اوقات، حقیقت نباید دفن شود.

رمان Warrior Girl Unearthed در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۳ توسط انتشارات Henry Holt and Co. (BYR) به چاپ رسیده است. این کتاب  نخستین رمان نویسنده‌، آنجلین بولی می باشد که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

Warrior Girl Unearthed در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، بهترین کتاب‌های ماه آمازون، انتخاب ماهانه‌ی Indigo Teen Staff و Indie Next قرار گرفته است و پنج ستاره از منتقدان دریافت کرده است. این رمان همچنین یکی از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۲۳ است. اگر علاقه‌مند به خواندن یک رمان معمایی و مهیج درباره‌ی یک نوجوان بومی هستید که باید راهی برای بازگرداندن یک نیایشگر به قبیله‌اش پیدا کند، این کتاب را از دست ندهید.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Warrior Girl Unearthed

نویسنده / گان

Angeline Boulley

ناشر

Henry Holt and Co. (BYR)

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Warrior Girl Unearthed ارسال می کنید;