دانلود کتاب The Senator’s Wife

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 300

  • حجم: 4.25 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Senator’s Wife اثر Liv Constantine یک رمان روانشناختی هیجان‌انگیز است که داستان زندگی دو زوج سیاستمدار را روایت می‌کند.

داستان The Senator’s Wife با یک حادثه ی تلخ آغاز می‌شود. سناتور رابرت چِیس و همسرش اسلون، قربانی یک تیراندازی می‌شوند که توسط پِگ، همسر سناتور ویت مونتگومری، انجام می‌گیرد. پِگ معتقد است که شوهرش با اسلون رابطه دارد و در یک بحران عصبی، رابرت و خودش را می‌کشد. ویت نیز در صحنه حاضر است و نمی‌تواند جلوی این فاجعه را بگیرد. دو سال بعد، اسلون و ویت که هر دو بیوه شده‌اند، عاشق یکدیگر می‌شوند و ازدواج می‌کنند.

اما زندگی آرام آن‌ها زمانی تهدید می‌شود که اسلون که به بیماری لوپوس مبتلاست، تصمیم می‌گیرد یک عمل جراحی انجام دهد و یک پرستار به نام آتنا را برای مراقبت از خود استخدام کند. آتنا یک زن زیبا و جذاب است که به ظاهر بسیار مهربان و حرفه‌ای است، اما در واقع یک نقشه مخوف در سر دارد. او قصد دارد با ویت وارد رابطه شود، اعتبار اسلون را نابود کند و حتی جان او را بگیرد. اسلون که تدریجا به آتنا مشکوک می شود، شروع به تحقیق می‌کند و متوجه می‌شود که آتنا یک گذشته ی تاریک و پر از راز دارد. اما آیا او می‌تواند به موقع از دام آتنا خارج شود و زندگی خود را نجات دهد؟

یکی از تم‌های اصلی رمان The Senator’s Wife دروغ و خیانت است که در روابط بین شخصیت‌ها دیده می‌شود. پگ دروغ می‌گوید که شوهرش با اسلون رابطه دارد و به خاطر آن، خود و رابرت را می‌کشد. ویت نیز دروغ می‌گوید که با زنان دیگر رابطه ندارد و به اسلون وفادار است. آتنا هم دروغ می‌گوید که یک پرستار حرفه‌ای است و به اسلون کمک می‌کند. این دروغ‌ها و خیانت‌ها باعث می‌شوند که اعتماد و امنیت شخصیت‌ها بهم بریزد و زندگی آن‌ها را به آشوب بکشد.

یکی دیگر از تم‌های The Senator’s Wife قدرت و ثروت است که در محیط سیاسی و اجتماعی واشنگتن دیده می‌شود. شخصیت‌های کتاب همگی دارای قدرت و ثروت زیادی هستند که به آن‌ها امکانات و امتیازات بسیاری می‌دهد. اما این قدرت و ثروت نیز باعث می‌شود که آن‌ها با هم رقابت کنند،  به هم حسادت بورزند و برای حفظ جایگاه خود دست به هر کاری بزنند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Senator's Wife

نویسنده / گان

Liv Constantine

ناشر

Bantam

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Senator’s Wife ارسال می کنید;