دانلود کتاب The Half Moon

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 255

  • حجم: 9.58 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

رمان The Half Moon به فارسی “نیمه ماه” جدیدترین اثر Mary Beth Keane (مری بث کین)، نویسنده ی مشهور آمریکایی است که در سال 2023 منتشر شده است.

The Half Moon داستان زندگی زوجی را روایت می کند که در شهر نیویورک زندگی می کنند و با چالش های مختلفی مواجه می شوند. فرانسیس و برایان گلیسون دو فرزند دارند که هر کدام از مشکلاتی رنج می برند. فرانسیس یک پلیس است که در حادثه ی تیراندازی زخمی شده و از آن پس دچار افسردگی و اعتیاد می شود. برایان یک پرستار است که با روابط نامناسب خود با همسر و فرزندانش دست و پنجه نرم می کند. این زوج در تلاش هستند که ازدواج خود را نجات دهند و هم دیگر را ببخشند، اما موانع زیادی در راه آنها قرار دارد.

کتاب The Half Moon با زبانی ساده و روان نوشته شده است، اما شخصیت های آن عمیق و پیچیده هستند. نویسنده با استفاده از جزئیات و توصیفات زنده، تصویری واقع گرایانه از زندگی شهری و خانوادگی در قرن بیست و یکم ارائه می دهد. این رمان موضوعاتی مانند عشق، خیانت، بحران هویت، تغییر، رشد و پذیرش را مورد بررسی قرار می دهد. نویسنده با حساسیت و همدلی به مشکلات و احساسات شخصیت های خود پرداخته و خواننده را درگیر داستان می کند.

نیمه ماه یک رمان زیبا و متفاوت است که نشان می دهد چگونه می توان با امید و تلاش، از شکست ها و دردها عبور کرد و به زندگی جدیدی دست یافت. این رمان برای کسانی که دوست دارند در مورد روابط انسانی و مسائل روانشناختی بخوانند، توصیه می شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Half Moon

نویسنده / گان

Mary Beth Keane

ناشر

Scribner

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Half Moon ارسال می کنید;