دانلود کتاب The Echo of Old Books

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 361

  • حجم: 5.48 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The Echo of Old Books اثر Barbara Davis یک رمان تاریخی، عاشقانه، رازآلود و فانتزی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. داستان این رمان درباره‌ی Ashlyn Greer، یک فروشنده‌ی کتاب‌های نایاب است که توانایی خاصی دارد: او می‌تواند احساسات صاحبان قبلی کتاب‌ها را از طریق لمس آن‌ها بخواند.

این استعداد عجیب او را وادار می‌کند که به دنبال حل یک معمای ادبی قدیمی برود که در دو کتاب Hemi و Belle پنهان شده است. این دو کتاب دو دیدگاه متفاوت از یک عشق غم‌انگیز را بازگو می‌کنند. Ashlyn باید بفهمد که نویسنده ی این دو کتاب چه کسانی بوده‌اند و چه اتفاقی برایشان افتاده است. در این راه، او نه تنها با تاریخچه‌ی کتاب‌ها و جنبه‌های تاریخی و فرهنگی آن‌ها آشنا می‌شود، بلکه با خودش و زندگی‌اش نیز روبرو می‌شود.

رمان The Echo of Old Books از دو داستان موازی تشکیل شده است: داستان Ashlyn در زمان حال و داستان Hemi و Belle در زمان گذشته. نویسنده با استفاده از فنون گوناگون، مانند فصل‌بندی، تغییر زاویه‌ی دید، تناقض، تکرار و تشابه، توانسته است که این دو داستان را به هم پیوند دهد و خواننده را درگیر کند. برای مثال، در ابتدای هر فصل، نویسنده با نوشتن یک جمله‌ی کوتاه و جذاب، موضوع آن فصل را معرفی می‌کند. این جملات هم مربوط به داستان Ashlyn هستند و هم به داستان Hemi و Belle اشاره دارند. برخی از این جملات عبارتند از:

  • «هر کتاب یک داستان دارد. اما بعضی از آن‌ها دو تا
  • «هر عشق یک قصه دارد. اما بعضی از آن‌ها دو تا
  • «هر راز یک پاسخ دارد. اما بعضی از آن‌ها دو تا

نویسنده ی کتاب، Barbara Davis همچنین با تغییر زاویه‌ی دید در داستان Hemi و Belle، خواننده را مجبور می‌کند که از دو دیدگاه مختلف به اتفاقات نگاه کند و خودش را با هر دو شخصیت همدل کند. این روش باعث می‌شود که خواننده درک بهتری از شخصیت‌ها، احساساتشان، انگیزه‌هایشان و تصمیماتشان پیدا کند و همچنین با تناقض‌ها و تضاد‌هایی که در داستان وجود دارند روبرو شود.

برای مثال، در جلد اول کتاب، Hemi از دیدگاه اول شخص داستان را روایت می‌کند و خواننده با او همراه می‌شود. اما در جلد دوم کتاب، Belle از دیدگاه اول شخص داستان را روایت می‌کند و خواننده با او همراه می‌شود. این تغییر باعث می‌شود که خواننده بتواند از دو زاویه‌ی مختلف به عشق Hemi و Belle نگاه کند و بفهمد که چرا آن‌ها به هم نزدیک شدند و چرا از هم دور شدند.

نویسنده The Echo of Old Books با استفاده از تکرار و تشابه نیز توانسته است که ارتباط بین دو داستان را قوی‌تر کند و خواننده را به تفکر و تأمل وادار کند. برای مثال، در داستان Ashlyn، او یک کتاب قدیمی را می‌خرد که روی جلد آن یک نقش گل وجود دارد. این نقش گل همان نقشی است که Hemi برای Belle در جلد اول کتاب طراحی کرده بود.

این تکرار باعث می‌شود که خواننده بفهمد که این کتاب یک ارتباط مهم بین دو داستان دارد و همچنین به Ashlyn کمک می‌کند که به معمای کتاب نزدیک‌تر شود. همین‌طور، در داستان Hemi و Belle، نویسنده از تشابه‌هایی بین شخصیت‌ها و مکان‌ها و اتفاقات استفاده می‌کند که خواننده را به تعجب وا می‌دارد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Echo of Old Books

نویسنده / گان

Barbara Davis

ناشر

Lake Union Publishing

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Echo of Old Books ارسال می کنید;