دانلود کتاب Good Girl, Bad Girl

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 365

  • حجم: 6.06 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Good Girl, Bad Girl اثر Michael Robotham یک رمان هیجان‌انگیز است که در آن دو داستان به هم پیوند می‌خورند: داستان یک دختر بی‌نام و نشان که توانایی شناختن دروغ‌گویی دیگران را دارد، و داستان یک روان‌شناس جنایی که باید یک قتل را حل کند. کتاب در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و بخش اول از مجموعه Cyrus Haven است. نویسنده کتاب Michael Robotham یک روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور استرالیایی است که برنده جوایز متعددی شده است.

کتاب Good Girl, Bad Girl داستان دو شخصیت اصلی را روایت می‌کند: Evie Cormac و Cyrus Haven. اِوی یک دختر جوان است که شش سال پیش در یک اتاق مخفی پیدا شد. او هیچ اطلاعاتی درباره ی هویت، سن، یا گذشته خود نمی‌دهد و توانایی عجیبی هم دارد: او می‌تواند بفهمد که کسی دروغ می‌گوید یا نه. او در یک خانه امن برای کودکان زندگی می‌کند و می‌خواهد به عنوان یک بزرگسال آزاد شود.

Cyrus Haven یک روان‌شناس جنایی است که برای ارزیابی Evie استخدام می‌شود. او نیز گذشته تلخی دارد و در زمان حل کردن یک پرونده قتل دیگر با او آشنا می‌شود. قربانی قتل Jodie Sheehan یک قهرمان پاتیناژ است که به نظر می‌رسد زندگی خوبی داشته است، اما Cyrus متوجه می‌شود که او رازهایی داشته است که Evie نیز از آنها خبر دارد. Cyrus بین دو پرونده گیر می‌افتد: یکی که باید عدالت را برقرار کند و دیگری که باید یک دختر را نجات دهد. او چه هزینه ای برای رسیدن به حقیقت پرداخت می‌کند؟

رمان Good Girl, Bad Girl یک رمان هیجان‌انگیز و جذاب است که خواننده را تا آخر همراه خود می‌کند. نویسنده با استفاده از دو دیدگاه متفاوت، داستان را به صورت فصل به فصل پیش می‌برد و روابط بین شخصیت‌ها را به خوبی توصیف می‌کند. شخصیت‌های کتاب عمیق و پیچیده هستند و هر کدام دارای تاریکی و روشنایی خود هستند.

Evie یک شخصیت جذاب و مرموز است که باعث می‌شود خواننده بخواهد بیشتر درباره ی او بداند. Cyrus یک شخصیت مهربان و شجاع است که با گذشته خود مبارزه می‌کند و به دنبال راه حل برای مشکلاتش است. داستان دارای تعادل خوبی بین روان‌شناسی و جنایت است و با ایجاد تنش و سوال، خواننده را درگیر می‌کند. نویسنده همچنین از جزئیات واقع‌گرایانه و تحقیقات دقیقی برای نوشتن کتاب استفاده کرده است. کتاب Good Girl, Bad Girl یک رمان مهیج و متفاوت است که برای علاقه‌مندان به ژانر جنایی پیشنهاد می‌شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Good Girl, Bad Girl

نویسنده / گان

Michael Robotham

ناشر

Scribner

سال نشر

2019

زبان

انگلیسی

رده سنی

نوجوانان و بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Good Girl, Bad Girl ارسال می کنید;