دانلود کتاب Assistant to the Villain

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 393

  • حجم: 1.98 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Assistant to the Villain اثر Hannah Nicole Maehrer یک رمان فانتزی و عاشقانه است که بر اساس ویدیوهای محبوب و بسیار پربازدید نویسنده در تیک‌تاک نوشته شده است.

داستان Assistant to the Villain در مورد ایوی سیج است که به عنوان دستیار یک شخصیت شرور و ترسناک مشغول به کار می‌شود. ایوی باید با مشکلات و خطرات زیادی که در این شغل پیش می‌آید، مقابله کند. اما او کم کم به رئیس خود علاقه پیدا می‌کند و مایل می شود که درگیر یک رابطه ناخواسته و ناگهانی شود. این کتاب یک داستان خنده‌دار، هیجان‌انگیز و شیرین است که نشان می‌دهد چگونه عشق می‌تواند در بحبوحه ی تاریکی و روشنایی شکل بگیرد.

داستان Assistant to the Villain در مورد ایوی سیج است که به عنوان دستیار یک شخصیت شرور و ترسناک مشغول به کار می‌شود. ایوی یک دختر مهربان و خوش‌بین است که برای تأمین هزینه‌های خانواده‌اش نیاز به یک شغل پردرآمد دارد. او به طور اتفاقی با یکی از شرورترین و قدرتمندترین افراد در پادشاهی رنداون روبرو می‌شود و از او پیشنهاد کار دریافت می‌کند. او با اینکه می‌داند این شغل خطرناک و نامطمئن است، اما به دلیل نیاز مالی، مجبور می‌شود بپذیرد. او وارد دنیایی از جادو، ترس، خشونت و نفرت می‌شود که برایش بسیار غریب و ناشناخته است.

رئیس ایوی یک مرد سرد، بی‌رحم، مغرور و مرموز است که همه او را شرور می‌خوانند. او یک جادوگر قدرتمند است که با استفاده از نیروهای تاریکی، قصد دارد پادشاهی را به زیر بکشد و حکومت خود را برقرار کند. او هیچ احساسی به جز خشم و انتقام ندارد و هیچ کس را به خود نزدیک نمی‌کند. او ایوی را به عنوان یک دستیار بی‌ارزش و بی‌فایده می‌بیند و از او برای انجام کارهای ساده و بی‌معنی استفاده می‌کند. او همیشه سر او فریاد می‌کشد، او را تحقیر می‌کند و او را در موقعیت‌های خطرناک قرار می‌دهد.

اما ایوی با وجود تمام سختی‌ها، از شخصیت خود دست نمی‌کشد و با شجاعت و شوخ‌طبعی با موقعیت‌های عجیب و غریبی که در این شغل با آن‌ها روبرو می‌شود، مقابله می‌کند. او کم کم به رئیس خود علاقه پیدا می‌کند و مایل می شود که درگیر یک رابطه ناخواسته و ناگهانی شود. ایوی می‌فهمد که پشت این چهره ی سرد و بی‌رحم، یک مرد آسیب‌دیده و تنها وجود دارد که نیاز به عشق و مهربانی دارد. او سعی می‌کند قلب او را بشکند و او را به سمت نور هدایت کند. اما این کار برایش آسان نیست، چرا که در این راه با مشکلات و مخالفان زیادی روبرو می‌شود که قصد دارند او را از بین ببرند.

رمان Assistant to the Villain با الهام از داستان‌های فانتزی معروف مانند Harry Potter، Lord of the Rings و Game of Thrones، یک دنیای جادویی و پر از شخصیت‌های جذاب و متنوع ایجاد می‌کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Assistant to the Villain

نویسنده / گان

Hannah Nicole Maehrer

ناشر

Entangled: Red Tower Books

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Assistant to the Villain ارسال می کنید;