دانلود کتاب Eat Pray Love

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 293

  • حجم: 3.04 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Eat Pray Love به فارسی “بخور، عبادت کن، عشق بورز” اثر Elizabeth Gilbert (الیزابت گیلبرت) داستان سفرهای نویسنده به ایتالیا، هند و اندونزی را روایت می‌کند. گیلبرت در این سفرها به دنبال شناخت خود، معنویت و عشق است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده و به فروش بیش از پنج میلیون نسخه رسیده است.

کتاب Eat Pray Love به سه قسمت تقسیم می‌شود: اولین قسمت درباره‌ی سفر نویسنده به ایتالیا است که در آن به لذت بردن از غذا، زبان و فرهنگ این کشور می‌پردازد. نویسنده در این قسمت با جیوانی، یک دانشجوی جذاب و شیرین زبان آشنا می‌شود و با او چندین قرار ملاقات می گذارد. اما نویسنده تصمیم می‌گیرد که رابطه جدیدی را شروع نکند و تمام تلاش خود را برای شفا گرفتن از جدایی دردناک قبلی صرف کند.

دومین قسمت Eat Pray Love درباره‌ی سفر نویسنده به هندوستان است که در آن به دنبال یافتن معنویت و آرامش می رود. نویسنده در یک آشرام هندو به عبادت، تأمل و چلای خود پرداخته و با چالش‌های فکری و عاطفی روبرو می‌شود. الیزابت در این قسمت با ریچارد، یک تگزاسی سختکوش و دلسوز آشنا شده و با او دوست می‌شود.

سومین قسمت “بخور، عبادت کن، عشق بورز” درباره‌ي سفر نويسنده به اندونزي است كه در آن به دنبال يافتن تعادل و عشق است. نويسنده در جزيره بالي با يك شمن محلي و همچنین يك برزيلي خوش‌تيپ و خوش‌قلب به نام فيليپه آشنا شده و با آن‌ها رابطه‌هاي عميقي برقرار مي‌كند. نويسنده در اين قسمت با گذشته، حال و آينده خود رو به رو مي‌شود و تصميمات مهمي براي زندگي خود مي‌گيرد.

کتاب Eat Pray Love یک اثر جذاب و الهام‌بخش است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان از شکست‌ها و سختی‌های زندگی درس گرفت و به دنبال خوشبختی رفت. نویسنده با زبانی ساده و صادقانه احساسات، تجربیات و فلسفه ی خود را به اشتراک می‌گذارد و خواننده را درگیر داستان خود می‌کند. این کتاب به خواننده امید می‌دهد که همیشه امکان شروع دوباره وجود دارد و کافی است که به خود، به دیگران و به جهان اعتماد داشته باشد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Eat, Pray, Love

نویسنده / گان

Elizabeth Gilbert

ناشر

Riverhead Books

سال نشر

2007

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Eat Pray Love ارسال می کنید;