دانلود کتاب The In-Between

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 217

  • حجم: 2.03 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The In-Between اثر Hadley Vlahos R.N در واقع یک دفتر خاطرات است که در آن نویسنده، که یک پرستار مراقبت‌های آخر عمر است، داستان‌های تاثیرگذار و معناداری را از لحظات آخر بیمارانش به اشتراک می‌گذارد. این کتاب به ما نشان می‌دهد که مرگ و میر یک بخش طبیعی از تکامل روح ماست و می‌تواند درس‌هایی را درباره ی زندگی، عشق، ایمان و بخشش به ما بیاموزد.

مرگ و میر یک حقیقت ناپسندیده و ترسناک است که همه ما با آن روبرو خواهیم شد. اغلب، ما از فکر کردن به پایان زندگی خود و عزیزانمان دوری می‌کنیم و تصورات نادرست و نامفهومی را درباره ی آن داریم. آیا در لحظات آخر، خاطراتمان پشت سر هم جاری خواهد شد؟ پشیمانی‌هایمان ذهنمان را تسخیر خواهد کرد؟ آیا چراغ روشنی در انتهای تونل ظاهر خواهد شد؟

اما برای بسیاری از مردم، فرآیند مرگ و میر چنین ساده و سریع نخواهد بود. بلکه یک فرآیند آهسته و پُرفُروغ است که با آمادگی، شوخ‌طبعی و کمی اعتقاد همراه است.

نویسنده ی کتاب The In-Between در یک خانواده ی مذهبی بزرگ شده بود، اما پس از مرگ ناگهانی دوستش در دوران دبیرستان، شروع به شک کردن به باورهای خود کرد. وقتی Vlahos در سن نوزده سالگی باردار شد، مورد تحقیر و طرد جامعه‌اش قرار گرفت و مصمم شد در یک مدرسه ی پرستاری ثبت‌نام کند تا بتواند از خود و بچه اش مراقبت کند. اما پرستاری برای او فقط یک شغل نبود: وقتی او تمرکز خود را بر روی مراقبت‌های آخر عمر قرار داد، آن را به عنوان یک صدای درونی درک کرد.

The In-Between یک کتاب عمیق و تکان دهنده است که باعث می‌شود خواننده به زندگی و معنای آن با چشم‌انداز جدیدی نگاه کند. Vlahos با صداقت و شفافیتی که دارد، به مخاطبان خود اجازه می‌دهد که با بخش پنهان و حساس زندگی خود، یعنی مرگ، آشنا شوند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The In-Between

نویسنده / گان

Hadley Vlahos R.N

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The In-Between ارسال می کنید;