دانلود کتاب Alexander Hamilton

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 993

  • حجم: 7.36 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Alexander Hamilton به فارسی “الکساندر همیلتون” اثر Ron Chernow (ران چرنو) یک زندگینامه ی جامع و جذاب از یکی از پدران بنیانگذار آمریکا و رهبر حزب فدرالیست است که در جزیره‌ای در کارائیب به دنیا آمد.

کتاب Alexander Hamilton در سال ۲۰۰۴ توسط Ron Chernow نوشته شده است. نویسنده با استفاده از تحقیقات تاریخی گسترده، زندگی همیلتون را از کودکی تا مرگش بازگو می‌کند. کتاب به نقش همیلتون در جنگ استقلال آمریکا، نوشتن مقالات فدرالیست، تأسیس بانک نیویورک، رهبری حزب فدرالیست و شغل اولین وزیر خزانه‌داری آمریکا پرداخته است. کتاب Alexander Hamilton همچنین به روابط شخصی و خانوادگی همیلتون، از جمله ازدواجش با الیزابت شوایلر و رابطه‌اش با خواهرش آنجلیکا، توجه می‌کند.

چرنو همیلتون را به عنوان یک شخصیت پارادوکسال و پرجنب و جوش تصویر می‌کند. همیلتون چیره‌دست، باهوش، پرافتخار، پرشور، وطن‌پرست، اصلاح‌طلب و نظام‌پرست بود. او همچنین سخت‌گیر، خودخواه، بیرحم، متعصب، طرد شده و منفور بود. همیلتون با دشمنان سختی از جمله تامِس جفرسون، جان آدامز، جیمز مدیسون و البته آرون بور رودرو شد. وی همچنین با دوستان صمیمیش همچون جورج واشینگتن، لافایت و جان لورنز رابطه ی خوبی داشت.

ایدئولوژی الکساندر همیلتون بر پایه اقتصاد بازار، تجارت آزاد، نظام بانکی ملی و ارتباطات نزدیک با انگلستان بنا شده بود. او با تأکید بر قانون اساسی، حقوق مالکیت و حفظ نظم، علیه جنبش‌های شورشی مبارزه کرد.

کتاب Alexander Hamilton چرنو مورد استقبال بالای منتقدان قرار گرفته است. برخی از آن‌ها کتاب را یک شاهکار تاریخی می‌دانند که با زبانی روان و جذاب نوشته شده است. برخی دیگر کتاب را یک تحلیل عمیق و جامع از شخصیت، اندیشه و تأثیر همیلتون بر تاریخ آمریکا معرفی می‌کنند.

همچنین برخی از منتقدان به نقد این کتاب پرداخته اند. برخی معتقدند که چرنو با همیلتون خیلی نرم برخورد کرده و عیب‌های او را کم‌رنگ کرده است. از طرفی سایر منتقدان می‌گویند که چرنو به دشمنان همیلتون خیلی حمله کرده و آن‌ها را تحقیر کرده است. در کل، کتاب “الکساندر همیلتونِ چرنو” یک منبع معتبر و جذاب برای آشنایی با زندگی و آثار همیلتون است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Alexander Hamilton

نویسنده / گان

Ron Chernow

ناشر

Penguin Books

سال نشر

2005

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Alexander Hamilton ارسال می کنید;