دانلود کتاب Poverty, by America

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

49,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 302

  • حجم: 159 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب Poverty, by America اثر Matthew Desmond یک تحلیل جامع و تکان‌دهنده از وضعیت فقر در آمریکا ارائه می دهد که نشان می‌دهد چگونه ثروتمندان این کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم از فقرا سوءاستفاده می‌کنند و آن‌ها را در چرخه‌ای از بی‌عدالتی و بی‌امیدی نگه می‌دارند.

نویسنده ی کتاب، Matthew Desmond (متیو دسموند)، یک جامعه‌شناس مشهور است که قبلاً جایزه ی پولیتزر را برای کتاب Evicted کسب کرده است. در کتاب Poverty, by America، او با استفاده از تاریخ، تحقیق و گزارش‌های اصلی، به بررسی علل و پیامدهای فقر در آمریکا می‌پردازد و راه‌حل‌های جدید و خلاقانه‌ای را برای حل این مشکل اخلاقی پیشنهاد می‌کند.

فقر، توسط آمریکا: چگونه ثروتمندان از فقر سود می‌برند.

آمریکا، ثروتمندترین کشور جهان، بیشترین فقر را در میان دموکراسی‌های پیشرفته دارد. چرا؟ چرا در این سرزمین از هشت کودک یک نفر به نیازهای اساسی دسترسی ندارد؟ چرا آمریکا به تعداد زیادی از شهروندان خود اجازه می‌دهد در خیابان‌ها زنده باشند و بمیرند و شرکت ها حقوق ناچیزی پرداخت کنند؟

این سوالات در کتاب Poverty, by America نوشته متیو دسموند، یک جامعه‌شناس معروف و برنده ی جایزه ی پولیتزر، با جزئیات و شواهد قابل تأمل پاسخ داده شده است. دسموند در Poverty, by America نشان می‌دهد که چگونه آمریکایی‌های ثروتمند به طور عمد و ناخودآگاه فقیران را فقیر نگه می‌دارند.

آن‌ها با استفاده از قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود، حقوق فقیران را پایین می‌آورند، در حالی که آن‌ها را مجبور می‌کنند برای مسکن و دسترسی به پول نقد و اعتبار بالاتر پرداخت کنند. آن‌ها با تأسيس يك دولت رفاهي كه بيشترين كمك را به كساني مي‌دهد كه كمترين نياز را دارند، تسهیلات خود را بالاتر از کاهش فقر قرار می‌دهند. و آن‌ها با انحصار فرصت در جوامع انحصاری، مناطقی از ثروت متمرکز را در کنار مناطقی از ناامیدی متمرکز ایجاد می‌کنند. برخی از زندگی‌ها کوچک شده‌اند تا دیگران بتوانند رشد کنند.

کتاب Poverty, by America ما را به تفکر جدید در مورد یک مشکل اخلاقی واجب دعوت می‌کند. همچنین به ما کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی را تصور کنیم. دسموند یک مورد جدید و بلندپروازانه برای پایان دادن به فقر ارائه می‌دهد. او از تمام ما می‌خواهد تا فقرستیز شویم و عصر جدیدی از فراگیری مشترک و در نهایت آزادی واقعی را آغاز کنیم.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Poverty, by America

نویسنده / گان

Matthew Desmond

ناشر

Crown & Random House Audio

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

راوی

Dion Graham

مدت زمان کتاب صوتی

05:40:18

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF, EPUB & MP3

فایل های موجود

کتاب متنی و کتاب صوتی

کیفیت کتاب صوتی

64kbps

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Poverty, by America ارسال می کنید;