دانلود کتاب The Winners

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 629

  • حجم: 5.04 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب The Winners به فارسی “برندگان” یک رمان هیجان‌انگیز و عاطفی از Fredrik Backman است که به موضوعاتی مانند دوستی، وفاداری، از دست دادن و بخشش پرداخته است.

رمان The Winners یک رمان چند صدایی است که از ديدگاه‌هاي مختلف شخصيت‌هاي اصلي و فرعي روايت مي‌شود. نويسنده با استفاده از زبان ساده و روان، احساسات و افکار شخصيت‌ها را به خوبي منتقل می‌کند. او همچنین با استفاده از تضاد، تشبیه، تعبیر و طنز، تصاویر زیبا و معناداری از شهر، جنگل، یخ و آتش ایجاد می‌کند. The Winners با یک طوفان شروع می‌شود که نشان‌دهنده‌ی تغییرات بزرگی است که در شهر Beartown در حال رخ دادن است.

طوفان همچنین نمادی از خشم، نفرت و خشونت است که بین دو شهر Beartown و Hed وجود دارد. نويسنده با بازگشت Maya و Benji، دو شخصيت محوري رمان به شهر، نشان می‌دهد که چگونه گذشته و حال با هم در ارتباط هستند و چگونه شخصيت‌ها با خاطرات خود روبرو می‌شوند.

معرفی نويسنده

Fredrik Backman یک نويسنده، بلاگ نويس و ستون نويس سوئدي است که با رمان A Man Called Ove به شهرت جهاني رسيد. او نويسنده‌ي چندين رمان پرفروش ديگر مانند My Grandmother Asked Me to Tell You She’s Sorry, Britt-Marie Was Here، Beartown, Us Against You و Anxious People است. او همچنين چندين داستان کوتاه و کتاب کودک نوشته است. او در سال ۱۹۸۱ در سوئد به دنيا آمد و هم اکنون با همسر و دو فرزندش در استکهلم زندگی می‌کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Winners

نویسنده / گان

Fredrik Backman

ناشر

Atria Books

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Winners ارسال می کنید;