دانلود کتاب The Family Game

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 313

  • حجم: 6.41 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب The Family Game اثر Catherine Steadman، یک رمان روانشناختی و هیجان‌انگیز است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. نویسنده‌ی این کتاب Catherine Steadman، یک بازیگر و نویسنده‌ی مشهور انگلیسی است. او پیش از این سه کتاب دیگر به نام‌های Something in the Water ،Mr. Nobody و The Disappearing Act نوشته است که همگی پرفروش و مورد تحسین بوده‌اند.

داستان کتاب The Family Game درباره‌ی Harriet Reed، یک نویسنده‌ی موفق است. او با Edward Holbeck، وارث یک خانواده‌ی بسیار قدرتمند و ثروتمند نامزد کرده است. اما Edward سال‌هاست که با خانواده‌اش رابطه‌ای ندارد و تلاش می‌کند از آن‌ها دور شود. وقتی خبر ازدواج آن‌ها به گوش خانواده‌ی Holbeck می‌رسد، آن‌ها دوباره شروع به تعامل با Edward و Harriet می‌کنند.

نظر Harriet به جذابیت و شکوه خانواده‌ی Holbeck جلب می‌شود و تصور می‌کند که آن‌ها از او استقبال خواهند کرد. اما همه چیز تغییر می‌کند وقتی او با Robert، سرپرست خانواده، آشنا می‌شود. Robert به Harriet یک نوار کاست می‌دهد که در آن چیز عجیب و تکان دهنده‌ای را برای او فاش می‌کند. این نوار آغاز گردش چرخ بازی است. بازی ای که هر کس در آن شرکت کند، باید برای جان خود بجنگد.

Harriet باید در این بازی حقایق را کشف کند و به سؤالات مطرح شده پاسخ دهد. چرا Robert به او آن نوار را داد؟ چه چیز جذاب و خطرناکی در Harriet وجود دارد؟ آیا این بازی یک آزمایش برای بررسی وفاداری Harriet است یا چیزی بدتر؟

The Family Game یک رمان پُرطنز و رمز و آلود است و جامعه‌ای را نشان می دهد که در آن قدرت، پول و رسانه همه چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهند. نوع نگارش Catherine Steadman، ساده، روان و جذاب است و شخصیت‌پردازی او، عمق روح و رفتار شخصيت های داستان را به خوبي نشان مي دهد. این کتاب برای علاقمندان به سبک رمزآلود، هولناک و معمایی توصیه می‌شود.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

The Family Game

نویسنده / گان

Catherine Steadman

ناشر

Ballantine Books

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب The Family Game ارسال می کنید;