دانلود کتاب None of This Is True

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

49,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 293

  • حجم: 186 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب None of This Is True اثر Lisa Jewell یک رمان روانشناختی هیجان‌انگیز است که در آن دو زن با تاریخ تولد یکسان، به طور اتفاقی با هم آشنا می‌شوند و زندگی آن‌ها به هم پیوند می‌خورد. اما چه کسی می‌داند که پشت پرده چه رازهای تاریکی نهفته است؟

رمان None of This Is True داستان Alix Summer را روایت می‌کند که یک پادکست‌ساز حرفه ای در زمینه ی جنایات واقعی است. او در روز تولد 45 سالگی خود،  با Josie Fair ملاقات می‌کند که در همان تاریخ به دنیا آمده است. Josie به Alix می‌گوید که فکر می‌کند زندگی جالب و هیجان انگیزی دارد و ممکن است برای پادکست Alix مناسب باشد.

Alix به زندگی Josie علاقه مند می شود و با او چندین بار مصاحبه می‌کند. اما Alix به تدریج متوجه می‌شود که Josie در حال نفوذ به زندگی خصوصی و خانوادگی اوست. Alix سعی می‌کند از Josie دور شود، اما Josie ناگهان ناپدید می‌شود و چندین نشانه ی خطرناک و ترسناک برای Alix باقی می‌گذارد. حال Alix خودش هدف یک جنایت واقعی قرار می‌گیرد و باید با تمام قوای خود، برای حفظ جان خود و خانواده‌اش بجنگد.

کتاب None of This Is True یک رمان پرطرفدار و پرفروش است که در لحظات اول انتشار، به صورت رعدآسایی به صدر جدول فروش رسید. این کتاب با استقبال بالای منتقدان و خوانندگان روبرو شده است. منتقدان، این کتاب را «غیرقابل پیش‌بینی»، «فوق العاده»، «برافروخته»، «جذاب»، «پراحساس»، «تاریک» و «هیجان‌انگیز» توصیف کرده‌اند. خوانندگان نیز از شخصیت‌پردازی، داستان‌نویسی، سبک نوشتاری و فضاسازی این کتاب بسیار راضی بوده و آن را به عنوان یکی از بهترین رمان‌های سال 2023 معرفی کرده‌اند.

None of This Is True یک کتاب جذاب و مهیج است که شما را تا صفحات آخر همراه خود می‌کند و شما را با چالش‌های زندگی، روابط، اعتماد، دروغ، خیانت، عشق، نفرت، انتقام و بقا مواجه می‌کند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

None of This Is True

نویسنده / گان

Lisa Jewell

ناشر

Atria Books

سال نشر

2023

زبان

انگلیسی

راوی

Lisa Jewell, Kristin Atherton, Ayesha Antoine, Louise Brealey, Alix Dunmore, Elliot Fitzpatrick, Thomas Judd, Dominic Thorburn, Nicola Walker, Jenny Walser

مدت زمان کتاب صوتی

10:13:53

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF, EPUB & MP3

فایل های موجود

کتاب متنی و کتاب صوتی

کیفیت کتاب صوتی

53kbps

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب None of This Is True ارسال می کنید;