دانلود کتاب How High We Go in the Dark

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 231

  • حجم: 5.29 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب How High We Go in the Dark یک رمان علمی-تخیلی است که داستان آن در آینده‌ی نزدیک رخ می‌دهد. نویسنده‌ی این کتاب، Sequoia Nagamatsu، یک نویسنده‌ی ژاپنی-آمریکایی است و قبلاً یک مجموعه‌ داستان به نام Where We Go When All We Were Is Gone منتشر کرده است.

رمان How High We Go in the Dark با یک کشف علمی شروع می‌شود. در سال ۲۰۳۰، گروهی از دانشمندان در سیبری، جسد یک دختر نئاندرتال را پیدا می‌کنند که بعدها به نام آنی معروف می‌شود. این جسد به خاطر گرمای جهانی از داخل یخ ها سر بر آورده و حاوی یک ویروس باستانی است که هنوز فعال است.

این ویروس باعث شروع یک بیماری جهانی مرگبار می‌شود که طاعون قطب شمال نامیده می‌شود. این بیماری تاثیرات فاجعه‌بار و مختلفی بر روی زندگی انسان‌ها و سایر موجودات می گذارد و باعث تغییرات عمده‌ای در فرهنگ، ساختار اجتماعی، تکنولوژی و حتی سفر به فضا می‌شود.

کتاب How High We Go in the Dark شامل چندین قسمت جداگانه است که هر کدام داستان گروه یا فرد خاصی را روایت می‌کنند. این قسمت‌ها در طول صدها سال پس از شروع بحران همه گیری، به ترتیب زمان قرار گرفته اند و نشان می‌دهند که چگونه انسان‌ها با شرایط سخت و نامطلوب سازگار می‌شوند و راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای زنده ماندن پیدا می‌کنند.

برخلاف بسیاری از رمان‌های پست-آپوکالپس، این کتاب تصویر خشونت‌بار و تاریک از آینده را نشان نمی دهد، بلکه با حساسیت و همدلي به روح بشر پرداخته و تلاش او برای حفظ امید، عشق و خلاقيت را به تصویر ميكشد.

این کتاب توسط نشر William Morrow در سال ۲۰۲۲ منتشر شده و تحسین منتقدان را برانگیخته است. این اثر نامزد جایزه ی Goodreads Choice Award برای بهترین رمان علمي-تخيلي (۲۰۲۲) شده است.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

How High We Go in the Dark

نویسنده / گان

Sequoia Nagamatsu

ناشر

William Morrow

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب How High We Go in the Dark ارسال می کنید;