دانلود کتاب Cleopatra and Frankenstein

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 350

  • حجم: 7.48 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.
دسته:

توضیحات

کتاب Cleopatra and Frankenstein اثر Coco Mellors یک رمان معاصر، خنده‌دار و در عین حال دردناک است که داستان زندگی یک زوج ناهمسان و تاثیر آن بر دوستان و خانواده‌شان را روایت می‌کند. نویسنده ی این اثر، Coco Mellors یک نویسنده ی جوان انگلیسی-آمریکایی است که این کتاب اولین رمان اوست. این کتاب توسط منتقدان و خوانندگان بسیار مورد تحسین قرار گرفته و برای دریافت جایزه ی Goodreads Choice Award نامزد شده است.

داستان کتاب Cleopatra and Frankenstein درباره‌ی Cleo، یک نقاش ۲۴ ساله ی انگلیسی است که به نیویورک فرار کرده  و تلاش دارد خودش را با این شهر همیشه بیدار وقف دهد. Cleo چند ماه پیش از پایان ویزای دانشجویی‌، با Frank آشنا می‌شود. فرانک 20 سال از Cleo بزرگتر است و یک فرد خودساخته ی موفق است. زندگی Frank پر از فراوانی‌هایی است که Cleo اکثر آنها را ندارد. او به Cleo فرصت خوشبخت شدن، نقاشی کردن و امکان درخواست Green Card را فراهم می کند. اما ازدواج عجولانه ی این دو، زندگی آن ها را به طور برگشت‌ناپذیری تغییر می‌دهد طوری که نزدیکان آنها را غافلگیر می کند.

کتاب Cleopatra and Frankenstein یک رمان شاد، سبک و البته عمق دار است که با زبانی ساده و جذاب نگارش شده است. نویسنده با استفاده از طنز و دیالوگ‌های زنده، مسائل جدی و پیچیده‌ای را مطرح می‌کند که خواننده را به فکر وا می‌دارد. Cleopatra and Frankenstein یک تصویر واقع‌گرایانه از نسل جوان امروز ارائه می دهد که با چالش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عاطفی روبرو هستند.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

Cleopatra and Frankenstein

نویسنده / گان

Coco Mellors

ناشر

Bloomsbury Publishing

سال نشر

2022

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب Cleopatra and Frankenstein ارسال می کنید;