دانلود کتاب A Fraction of the Whole

  • تحویل آنی

    محصول مورد نظر خود را بلافاصله پس از پرداخت دانلود کنید
  • همیشه اورجینال

    ما صرفا محصولات کاملا اورجینال را می فروشیم
  • پرداخت امن

    اطلاعات شما همیشه در نزد ما محفوظ است

43,000 تومان

چکیده محصول

  • تعداد صفحات: 561

  • حجم: 2.92 مگابایت

پیش نمایش

کاربر گرامی لطفا پیش از ثبت سفارش تصاویر محصول، چکیده، فایل پیش نمایش، توضیحات و مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید.

توضیحات

کتاب A Fraction of the Whole به فارسی “جزء از کل” اثر Steve Toltz (استیو تولتز)، یک رمان پرطرفدار و پرفروش است که در سال ۲۰۰۸ توسط نویسنده ی استرالیایی Steve Toltz (استیو تولتز) نوشته شده است. این رمان به زبان های مختلفی ترجمه شده و در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از آثار برگزیده ی جایزه بوکر انتخاب شده است.

داستان A Fraction of the Whole، زندگی دو نسل یک خانواده ی عجیب و غریب را از زبان دو شخصیت اصلی، مارتین و جَسپِر دین، پدر و پسر، روایت می کند. مارتین دین یک مرد متفکر و خودساخته است که همه چیز را بیش از حد تجزیه و تحلیل می کند و با دنیای اطرافش در تعارض است. او در جوانی با گذشته ی خود و برادرش تری، یک قهرمان ورزشی و محبوب، روبرو می شود.

تری دین به دلایل نامعلومی به قتل می رسد و مارتین به عنوان قاتل اصلی مظنون شناخته می شود. مارتین فرار می کند و در پاریس با عشق زندگی خود آشنا می شود. اما زندگی او باز هم با فاجعه همراه است و زنش را در حادثه ای ناگهانی از دست می دهد.

جسپر دین تنها فرزند مارتین است که با پدرش در استرالیا زندگی مخفیانه ای را سپری می کند. جسپر نمی تواند با شخصیت عجول و پارانوئید پدرش کنار بیاید. او علاقه ی زیادی به فلسفه دارد و به دنبال پاسخ های بنیادین برای سؤالات خود است. جَسپِر در دوران نوجوانی با دختر رؤیایی خود، کارولین، دیدار می کند و عاشق او می شود. اما عشق جسپر همچون پدرش در نهایت از بین می رود زیرا که کارولین به دست یک گروه تبهکار کشته می شود.

رمان A Fraction of the Whole، چالش ها، فاجعه ها، ماجراها و روابط پیچیده ی این خانواده را با زبانی شوخ طبع و طنزآمیز بیان می کند. نویسنده در “جزء از کل” با استفاده از تصاویر برجسته و تشبیهات زیبا، خواننده را به دنیای خودش می کشاند. این رمان یک سفر هیجان انگیز از گمنامی تا شهرت، از عشق تا نفرت، از جنون تا عقلانیت و از زندگی تا مرگ است. این رمان به خواننده نشان می دهد که هر فرد چقدر در زندگی خود و دیگران تأثیرگذار است و چگونه می تواند جزء از کل باشد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب

A Fraction of the Whole

نویسنده / گان

Steve Toltz

ناشر

Random House

سال نشر

2008

زبان

انگلیسی

رده سنی

بزرگسالان

فرمت ها

PDF & EPUB

فایل های موجود

کتاب متنی

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی برای دانلود کتاب A Fraction of the Whole ارسال می کنید;